رشت- استیضاح شهردار رشت با شش رأی موافق و هفت رأی مخالف استیضاح اعضای شورای اسلامی این شهر منتفی شد.

ثابت قدم به عنوان شهردار رشت در سمت خود باقی ماند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ،جلسه استیضاح محمدعلی ثابت قدم شهردار این شهر ظهر امروز سوم بهمن ماه در صحن علنی شورای اسلامی این شهر با حضور هر ۱۵ عضو شورا برگزار شد.

شهرداررشت بعد از شنیدن مطالبه اعضای شورا از شهردار  در پاسخ به سوالاتشان در باره پرداخت نشدن حقوق معوقه کارکنان و پرسنل شهرداری گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده حقوق معوق پرسنل و نیروهای حجمی شاغل در سازمان حمل بار و مسافر و سازمانهای اتوبوسرانی ، تاکسیرانی و پایانه و مربیان ورزشی طرف قرارداد تا سازمانهای فرهنگی و ورزشی تا ۱۲ بهمن ماه سالجاری از طرف شهرداری مرکز پرداخت می شود.

سید محمد علی ثابت قدم در ارتباط با مطالبات سازمان تامین اجتماعی از سال ۸۸ تاکنون از شهررداری افزود: بر اساس توافق مقرر گردید مطالبات مربوط به سازمان تامین اجتماعی تا پایان مهر ماه از طریق تهاتر تسویه گرددولی با توجه به هزینه بیمه آبان و آذر ماه سال جاری و استفاده از نقدینگر شهرداری در جهت پرداخت سایر بدهی ها ضروری بهتر است موضوع تهاتر به گونه ای مدیریت شود که در پایان دی ماه صورت پذیرد تا نقدینگی کمتری به سازمان تامین اجتماعی در شرایط فعلی پرداخت شود.

وی با اشاره به طرح سوال درباره رفع مشکل بیمه کلیه پرسنال شهرداری گفت :لیست بیمه کلیه پرسنل شهرداری و سازمانهای تابعه به سازمان تامین اجتماعی ارسال شده و مشکل بیمه درمانی پرسنل رفع شده است.

وی با اشاره به بودجه تحقق یافته سال ۹۵ اظهار داشت: در حال حاضر ۵۰ درصد بودجه تحقق یافته و در سه ماه سال آینده نا ۸۰ درصد دریافتی خواهیم داشت.

گفتنی است در در جلسه استیضاح شهردار رشت اعضای شورا ۶ رأی موافق، هفت رأی مخالف و دو رأی سفید را ارائه کردند و حاضر به ادامه همکاری شهردار رشت در تصدی این سمت شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.