شهرکرد- فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون یک تن و ۶۶۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است، گفت: در این مدت ۱۲۹ درصد افزایش کشفیات داشته ایم.

یک تن و ۶۶۰ کیلو انواع مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار غلامعباس غلامزاده در دهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از رشد ۱۲۹ درصدی کشف مواد مخدر طی ۹ ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون یک تن و ۶۶۱ کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

سردار غلامزاده با بیان اینکه ۲۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر و ۳۸ دستگاه خودرو نیز در این مدت توقیف شده است، افزود: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده نیز جزء اولویت های کاری پلیس استان است.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت های کاری نیروی انتظامی در کشور مقابله با باندهای تهیه و توزیع مواد مخدری بوده که به صورت محموله های ترانزیتی از این استان عبور می کنند و یا مقصد آنها چهار محال بختیاری است.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با قدردانی از تعامل خوب مردم و مسئولان استانی به ویژه حمایت دستگاه قضائی از مجموعه فرمانده انتظامی استان، گفت: نیروی انتظامی مبارزه بی امان خود با سوداگران مرگ را با قاطعیت ادامه می دهد و شهروندان می توانند هرگونه اطلاع از فعالیت سوداگران مواد افیونی را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.