قدس-امام جمعه قوچان گفت: دهیاران زبان گویای روستاها هستند و باید دغدغه اصلی آنها حل مشکلات اساسی مردم روستاها باشد.

دهیاران زبان گویای روستاها هستند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد علی دستجردی ظهر یکشنبه در جمع دهیاران وشوراهای دهستان قوچان عتیق از بخش مرکزی قوچان، دهیاران را زبان گویای روستاها خواند و خاطرنشان کرد: باید دغدغه اصلی دهیاران و اعضای شورا حل مشکلات اساسی مردم روستاها باشد.

وی ادامه داد: دهیاران مسئولین هر روستا هستند و باید برای کارهای خود برنامه ریزی داشته باشند واولویت بندی خود را حل مشکلات اصلی و حیاتی مردم قرار داده و برای آن‌ها راهکارهای عملی ارائه دهند.

امام جمعه قوچان با اشاره به اهمیت ویژه به اشتغالزایی جوانان روستایی جهت جلوگیری از مهاجرت به شهرها گفت: به دنبال کلی گویا در مسایل نباشید بلکه با محبت، همدلی و با روی باز با مردم و مسائل برخورد کنید و در حل  مشکلات جناح و مسائل سیاسی را کنار بگذارید و فقط به دنبال انجام کارهای عمرانی- اجتماعی و فرهنگی در سطح روستا باشید.

وی با تأکید بر این مطلب که معنویت را در میان روستائیان گسترش دهیم افزود: متاسفانه یکی از مشکلاتی که در سطح جامعه کمرنگ شده است معنویت در خانواده ها است که باید نگاه ویژه‌ای به آن شود.

حجت الاسلام محمد علی دستجردی به ایجاد محبت، همدلی، توکل به خدا و استفاده از عقل توحیدی برای ایجاد معنویت اشاره کرد و افزود: شما نمایندگان جمع کثیری از روستاییان هستید، تلاشتان را مضاعف کنید و از مسیولین نظام مطالبه گری داشته باشید تا روستاهای ما به حق واقعی خود برسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.