اراک- فعالیت های قرآنی نیاز مهم جامعه امروز است و مقام معظم رهبری بر این مهم تاکید ویژه دارند.

قرآن کلید گشایش مشکلات جامعه است

به گزارش قدس آنلاین مهدی قره شیخ لو بیات روز یکشنبه در نشست برنامه ریزی جشنواره قرآنی گل های محمدی و گل های فاطمی در زرندیه افزود:جشنواره قرآنی گل های فاطمی و گل های محمدی سه سالی که در استان مرکزی شروع شده است و می تواند با کیفیت بهتر به صورت ملی برگزار شود.

وی گفت:این جشنواره به عنوان طرح ابتکار ی استان مرکزی باید به سمتی پیش برود که همه ساله ارتقاء یابد. رئیس دارالقرآن کشور اضافه کرد:ظرفیت های خوبی در استان مرکزی وجود دارد که باید در سایه حمایت مسئولان استانی و با انسجام وهمدلی پیشرفت کند.

امام جمعه زرندیه نیز در این نشست گفت:تعامل دربرگزاری برنامه های قرآنی برای نسل های آینده سرمایه است چراکه دشمن بیشتر در صدد ضربه زدن به این قشر جامعه است. حجت الاسلام ابراهیمی اظهار کرد: در مرحله چهارم جشنواره قرآنی باید تلاش شود که دستاور دهای مراحل قبلی به صورت نمایشگاه درمعرض بازدید مردم قرار گیرد و این مقوله ثمراتی برای مسئولان برگزار کننده به همراه دارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: جشنواره قرآنی گلهای محمدی و گلهای فاطمی به عنوان مسابقه و رقابتی است که محتوای قرانی دارد و به ارزش معنوی آن افزوده است. حجت الاسلام قربان پور افزود:چنین جشنواره ها یی در بسط فرهنگ دینی و نگرش رفتار زندگی سالم اثرگذار است و باید تقویت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.