نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان بر تقویت بنگاه‌های اقتصادی شهرستان نظرآباد برای افزایش فرصت‌های شغلی تأکید کرد.

تقویت بنگاه‌های اقتصادی نظرآباد برای افزایش فرصت‌های شغلی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، محمود بهمنی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری نظرآباد ضمن تقدیر از عملکرد شهرداری در خصوص پروژه‌های عمرانی، اظهار کرد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی با اطلاع رسانی به‌موقع به گوش مردم برسد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان نظرآباد از ظرفیت‌های مطلوبی در بسیاری از حوزه‌ها برخوردار است، بر ضرورت تقویت بنگاه‌های اقتصادی برای ایجاد فرصت‌های شغلی تأکید کرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: عملکرد مناسب مسئولان موجب بالندگی، پویایی و احساس مسئولیت شهروندان در قبال سرنوشت شهر می‌شود.

بهمنی در حاشیه این بازدید در خصوص انتخابات شورای شهر و روستا گفت: در حال حاضر بیش از هر چیز  دیگری نیازمند تقویت همدلی و وحدت میان گروه‌های مختلف سیاسی استان هستیم.

وی از اعضای فعلی شوراهای شهر و روستا خواست اقدامات تاثیرگذار را در دستور کار قرار دهند و از همه‌ای شهروندان حوزه انتخابیه‌اش درخواست کرد با همه توان از اعضای شورای فعلی مناطق خود حمایت کنند تا از هرگونه سوءاستفاده احتمالی جلوگیری شده و مسئولان فعلی به خدمت خود ادامه دهند.

گفتنی است؛ محمود بهمنی امروز به همراه مسئولان نظرآبادی از پروژه های میدان شورا، چمن ورزشی شهرک سید جمال الدین، جدول و پیاده رو محله رسالت، بیمارستان امام حسن (ع) و پارکینگ نیروی انتظامی بازدید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.