محمد حسین همراه شهدای مشهد به مشهد رفت همراه آنها در حرم امام رضا برده شد،وقتی به بهشت رضا برده می شود.

وقتی پیکر محمدحسین با یک سرباز مشهدی عوض شد

به گزارش قدس آنلاین، شهید محمد حسین مهرآوران متولد ۱۳۳۸، دانشجو بود و به عنوان نیروی بسیج در فروردین ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین در دشت عباس شهید شد.

وقتی پیکر محمدحسین با یک سرباز مشهدی عوض شد

محمد حسین مهرآوران در سال ۳۸در شهر یزد در خانواده مذهبی به دنیا آمد او فرزند کوچک خانواده بود در زمان انقلاب دانشجو بود که از انقلاب فرهنگی و تعطیلی دانشگاه استفاده کرد و در سپاه پاسداران دوره آموزشی گذراند. در اواخر اسفند سال۶۰ از تعطیلات دانشگاه  استفاده کرد و همراه دوستانش برای رفتن به جبهه آماده شدند.

او دلش می خواست قبل از رفتن به جبهه یکی دو روزی به مشهد بروند ولی خوب دوستان او گفته بودند اول به جبهه می رویم بعد به زیارت امام رضا ان شاءالله.

در عید نوروز ۶۱ در عملیات فتح المبین دوستانش محمدحسین را گم کردند بعد از مدت سپری شده به تهران آمدند و نزد برادر او رفتند و سراغش را گرفتند. برادر شهید جا خورد چون همه خانواده فکر می کردند با دوستانش است، آنوقت بود که همه فامیل برای پیدا کردنش بسیج شدند، ماجرا این بود که در آن موقعیت جنگ جنازه محمد حسین با یک سرباز مشهدی عوض شده بود روی تابوت اسم محمد حسین بود ولی داخل تابوت یک فرد دیگر.

محمد حسین همراه شهدای مشهد به مشهد رفت همراه آنها در حرم امام رضا برده شد،وقتی به بهشت رضا برده می شود. خانواده شهید مشهدی با دیدن جنازه محمد حسین جا می خورند و آنها هم به دنبال جنازه پسرشان می گردند، تا زمانی که خانواده ها بتوانند جنازه ها را پیدا کنند ده روز طول کشید و این شهید که دوست داشت به زیارت امام رضا برود این ده روز را در مشهد بود.

منبع: مشرق

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.