۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
کد خبر: 495462

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: اگر کسی ساز خودش را بزند آنقدر روی سکوها می‌نشیند تا بفهمد نباید هر کسی ساز خودش را بزند.

کاظمی بازیکنان ماشین‌سازی را تهدید کرد

فرهاد کاظمی پس از تساوی تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: بازیکنان از آنچه به دنبال آن هستیم،  دور هستند. بازیکنانم امروز چیزی که می‌خواستم را انجام ندادند.

وی افزود: قبل از بازی نیز به بازیکنانم گفته بودم که ممکن است صبا با 8 یا 9 بازیکن دفاع کند، اما شما باید حوصله داشته باشید و تاکتیک خود را در زمین پیاده کنید. هیچ یک از بازیکنانم تاکتیک تیمی را رعایت نکردند. شاید می‌توانم بگویم تاکتیک ما در این دیدار 5 درصد بود. بازیکنان با تجربه من خطاهای بی‌خودی انجام می‌دادند. بچه‌ها باید بدانند هواداران چه انتظاری از آنان دارند با کسانی ادامه خواهیم داد که بتوانند انتظارات را برآورده کنند. می‌توانستیم 3 امتیاز این دیدار را به دست بیاوریم اما باز هم خوشبختانه مساوی کردیم و صبا از ما فاصله نگرفت.

«اکثر بازیکنان ما در این دیدار ساز خودشان را می‌زدند».  سرمربی ماشین‌سازی با بیان این جمله در خصوص داوری این دیدار تصریح کرد: داوری خوب بود و مشکلی نداشت فقط یک صحنه در دقیقه 85 کمک داور آفساید را اعلام نکرد که می‌توانست مشکل‌ساز شود.

کاظمی ادامه داد: عدم موفقیت مهاجمانم در گلزنی را روی شانس می‌گذارم اما در تیم ما بازیکنانی هستند که نمی‌توانند با تاکتیک تیم بازی کنند. در رختکن هم این مسئله را به آنها گفتم. مطمئن باشید با بازیکنانی که تخلف کردند برخورد می‌کنم و اگر کسی ساز خودش را بزند آنقدر روی سکوها می‌نشیند تا بفهمد نباید هر کسی ساز خودش را بزند.

وی در مورد اینکه بازیکنان ماشین‌سازی کارت‌های بی‌مورد از داور دریافت می‌کنند خاطرنشان کرد: در گذشته نیز با حبیب گردانی و کاکاشویلی به همین دلیل برخورد کرده‌ایم و مطمئن باشید با بازیکنانی که امروز هم کارت بی‌مورد دریافت کرده‌اند برخورد خواهیم کرد.

سرمربی ماشین‌سازی درباره دیدار آینده این تیم مقابل تراکتورسازی گفت: اگر تیمی مقابل ما خوب بازی کند ما هم بهتر بازی می‌کنیم. صبا در این دیدار بازی بسته‌ای را انجام می‌داد، اما ما هم باید برای همه تیم‌ها برنامه داشته باشیم و اگر تیمی برابر ما بسته بازی کرد بتوانیم مقابل او بایستیم.

کاظمی با اشاره به اینکه 2 دفاع میانی این تیم مقابل صبا ضعیف کار کرده‌اند، گفت: امین حاج‌محمدی را در دقایق آخر به زمین آوردیم تا از قدرت سرزنی او استفاده کنیم تا شاید نتیجه را تغییر دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از بازیکنان خود رضایت دارد یا خیر، تصریح کرد: از هیچ کدام از بازیکنانم راضی نیستم. شاید هواداران با یک دریبل و حرکت تکنیکی بگویند بازیکنی خوب بوده است، ولی از نظر من هیچ یک خوب نبودند. بازیکنان ما در حالی که هیچ فشاری روی آنها نبود توپ را از دست می‌دادند و باید روی این موضوع بیشتر کار کنیم.

سرمربی ماشین‌سازی در مورد اینکه در گذشته گفته بوده ماشین‌سازی پتانسیل آسیایی شدن را دارد، گفت: من قبلا گفتم این باشگاه و هواداران آن پتانسیل آسیایی شدن را دارند، نه اینکه این تیم این قابلیت را دارد. اگر ماشین‌سازی پتانسیل آسیایی شدن داشت اکنون انتهای جدول نبود. مدیرعامل و دست‌اندرکاران باشگاه بسیار تلاش می‌کنند و شما خواهید دید در انتهای لیگ کجای جدول هستیم. شما در هفته بیست و پنجم تا بیست و هفتم به جایگاه ماشین‌سازی نگاه کنید.

کاظمی عنوان کرد: امروز شانس داشتیم 3 امتیاز را به دست بیاوریم، اما 2 امتیاز آن را از دست دادیم. مطمئن باشید این 2 امتیاز را در ادامه راه جبران خواهیم کرد. امروز نیز با این که تیم ما ضعیف بود ولی از حریف‌مان بهتر بودیم. رفته رفته به تاکتیک‌مان خواهیم رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.