روز نخست از هفته هجدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی پرگل استقلال مقابل صنعت نفت آبادان به اتمام رسید.

پرگل‌ترین پیروزی فصل استقلال با طعم انتقام

به گزارش قدس آنلاین، روز نخست از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر عصر امروز (یکشنبه) با دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در ورزشگاه تختی آبادان پیگیری شد که این دیدار با برتری۳ بر صفر شاگردان منصوریان به پایان رسید. مجتبی حقدوست(۳۰)، بهنام برزای(۵۶) و مجید حسینی(۶۲) برای استقلال گل زدند.

شاگردان علیرضا منصوریان که در دیدارهای اخیر نوسان زیادی داشتند و مورد انتقاد هواداران هم قرار گرفته بودند در این دیدار با وجود زمین نامناسب ورزشگاه تختی آبادان نمایش خوبی داشتند و در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودند.

این در حالی بود که تیم صنعت نفت با هدایت فیروز کریمی نمایشی ضعیف و دور از انتظار داشت و حتی یک بار هم مهدی رحمتی را به زحمت نینداختند و موقعیت خطرناکی را روی دروازه میهمان تهرانی ایجاد نکردند.

استقلال با این برتری ۲۸ امتیازی شد و موقتا به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد و باید منتظر برگزاری سایر دیدارها باشد. استقلال با برتری پرگل مقابل صنعت نفت آبادان، انتقام شکست در بازی رفت را از این تیم گرفت.

علیرضا منصوریان هم که پیش از این عنوان شده بود در صورت شکست برابر صنعت نفت موقعیتش را در خطر خواهد دید فعلا جای پای خود را سفت کرد و راه انتقاد مخالفان را بست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.