معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ تهران از مراسم تکلیف معنوی برای هزار و ۶۰۰ نفر از دانش آموزان مکلف پسر و فعالیت مبلغان مذهبی در مدارس این منطقه جنوبی خبرداد.

۱۶۰۰ دانش آموز منطقه ۲۰ تهران به تکلیف معنوی رسیدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام عبدالحسین مسلمی اظهار داشت: برپایی مراسم تکلیف معنوی برای دانش آموزان، یکی از فعالیت هایی است که به صورت مستمر در قالب طرح شکوه امر خدا برپا می شود و به تازگی نیز برای هزار و ۶۰۰ نفر از دانش آموزان پسر در مدارس منتخب منطقه ۲۰ تهران اجرا شد.

مسلمی به ویژه برنامه های مختلف معنوی و ارزشی در مراکز آموزشی اشاره کرد و افزود: حضور و فعالیت مبلغان و مشاوران مذهبی در مدارس، از مهمترین طرح های مدیریت شهری در سال های اخیر بوده است که با حساسیت و نگاه ویژه به اجرا می رسد.

وی ادامه داد: تقویت ارتباط با مساجد و روحانیون محله ها، آشنایی با معارف اسلامی و باورهای دینی و تبیین توصیه های مقام معظم رهبری از مهمترین اهداف طرح های معنوی مراکز آموزشی از جمله شکوه امرخدا و مشاوران مذهبی است.

معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ تهران یادآور شد: طرح شکوه امر خدا و مراسم تکلیف معنوی پسران به همراه مسابقات فرهنگی اجرا شد که ۱۱۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس از جوایز این مسابقات بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.