سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان دلایل شکست تیمش برابر استقلال را اعلام کرد و گفت: باید ارتفاع دروازه‌بان و خط دفاعی تیم را بالا ببریم.

یک اظهار نظر عجیب دیگر از فیروز کریمی: استقلال در 70 سال گذشته اینطور بازی نکرده بود!

به گزارش قدس آنلاین، فیروز کریمی پس از شکست سنگین ۳ بر صفر عصر یکشنبه تیمش برابر استقلال به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی آبادان گفت: به نظرم بازی پتانسیل های بالایی از نظر فنی داشت. اشتباهات فردی تاثیرگذار بود. در عدم به ثمر رسیدن گل از طرف ما اشتباهات فردی وجود داشت. در مجموع حتی اگر شرایط بهتری هم داشتیم بازهم روز ما نبود. 

وی افزود: استقلال شرایط خیلی خوبی داشت و در یک روز استثنایی توانست تیم ما را شکست دهد. آنها خوب بازی کردند و شایسته رسیدن به این پیروزی بودند. بازیکنان ما باید تمرینات بیشتری را انجام دهند. 

کریمی در ادامه خاطرنشان کرد: در نیمه اول موقعیت های نصف و نیمه ای نصیب تیم ما شد که بازیکنانم می توانستند عملکرد بهتری داشته باشند. در نیمه دوم هم موقعیتی نصیب نوروزی شد که اگر گل می شد شرایط بازی متفاوت می شد. ما روی ضربه ایستگاهی باید بیشتر کار کنیم چرا که این ضربه چاره ای ندارد و کار سختی است که روی آن گل نخوریم. باید برویم روی همین تاکتیک کار کنیم. باید هم از نظر دفاع و هم از نظر دروازه بان باید ارتفاع تیم را بالا ببریم. هر چند که مهاجمان ما هم روز خوبی را پشت سر نگذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در مورد عملکرد دروازه بان این تیم گفت: تخصص من کار کردن با هوری نیست و مربی دروازه بان ها با او کار می کند. با این حال من باید جوابگو باشم. فعلا حسن هوری خیرالموجودین است و باید از نظر فنی با او کار کنیم. باید تجدید نظر کلی کنیم در مورد دروازه بان ها. گلر قد بلند ما خیلی جوان است. با این حال باید فکری بکنیم. 

وی با اشاره به عملکردی که استقلال در این دیدار داشت گفت: این استقلالی که من دیدم می تواند در جام جهانی اول شود! استقلال در این هفتاد سال گذشته به این خوبی بازی نکرده بود. امروز روز استقلال بود و روز ما نبود. به آنها تبریک گفتم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.