مشهد-سرکرده باند سارقان خشنی که چند روز پیش با قمه و تبر به یک سوپرمارکت در مشهد حمله کرده بودند، در دام پلیس گرفتار شد.

سردسته سارقان تبر به دست در مشهد دستگیر شد

قدس آنلاین-کاهانی مقدم: فرمانده انتظامی مشهد در این باره به خبرنگار ما گفت: این سارقان چند روز پیش با حمله به یک سوپرمارکت در منطقه طرق با تبر و قمه اقدام به تخریب شیشه‌های ویترین و ضرب و شتم شاگرد مغازه کرده و یک میلیون تومان وجه نقد دزدیده بودند.

وی افزود: با اعلام این سرقت اکیپی از مأموران کلانتری طرق برای شناسایی و دستگیری سارقان وارد عمل شدند و با انجام یک سری تحقیقات میدانی و اطلاعاتی سرکرده باند سارقان را که جوانی ۲۲ ساله، معتاد و دارای ۳ فقره سابقه کیفری است، شناسایی و دستگیر کردند. تلاش برای دستگیری همدستان وی همچنان در حال انجام است.

سرهنگ محمد بوستانی ادامه داد: این مأموران همچنین در یک عملیات شبانه، عامل اصلی سرقت وسایل داخل خودروهای سواری را در حین ارتکاب جرم به دام انداختند. این متهم نیز که به شیشه اعتیاد دارد، در بازجویی‌ها به پنج فقره سرقت اعتراف کرده که تحقیقات از او در حال انجام است.

***شکار سارقان تیروکمان به دست

ادامه گزارش خبرنگار ما به نقل از جانشین فرمانده انتظامی مشهد نیز حاکی است، دو سارق شب رو که با تیر و کمان، اقدام به تخریب شیشه خودروها و سرقت می‌کردند، در منطقه خواجه ربیع به دام افتادند.

به گفته سرهنگ اکبر حسین پور، تیم دایره آگاهی کلانتری شهید هاشمی نژاد مشهد، در اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت‌های شبانه، راننده و سرنشین یک خودروی پراید سفید رنگ را که قصد دستبرد به یک مغازه در حوزه استحفاظی آن‌ها را داشتند، تحت تعقیب قرار دادند که سارقان با دیدن پلیس بدون توجه به فرمان ایست مأموران اقدام به فرار کردند.

مأموران پس از طی مسافتی تعقیب و گریز سرانجام در منطقه خواجه ربیع با شلیک تیرهوایی، سارقان را ناچار به انحراف از مسیر کردند که خودروی آن‌ها پس از افتادن در یک گودال متوقف و دو سارق ۳۹ و ۴۰ ساله در دام پلیس گرفتار شدند.

در بازرسی از این سارقان که دارای سابقه کیفری هستند، یک تیرو کمان که در سرقت‌ها برای تخریب شیشه خودروها مورد استفاده قرار می‌گرفت به همراه یک چاقو و دیگر ابزار سرقت کشف شد.

تحقیقات برای کشف سرقت‌ها و جرایم احتمالی این متهمان نیز در حال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.