نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه اقتصاد واشتغال به دغدغه اصلی مسئولان و مردم تبدیل شده است،گفت:توسعه کشور منوط به پیروی از رهبری و ارجحیت منافع ملی به شخصی است.

توسعه کشور در گرو ترجیح دادن مصالح ملی به منافع شخصی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سید کاظم دلخوش اباتری در جلسه تودیع و معارفه فرماندار جدید که عصر یکشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان صومعه سرا برگزار شد، ضمن تسلیت حادثه پلاسکو، اظهار کرد: ما باید از حیثیت شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری، دولت و نظام مقدس اسلامی دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد و اشتغال امروز به دغدغه اصلی مسئولان و مردم تبدیل شده است، افزود: اگر می خواهیم شاهد توسعه کشور شویم باید پشت سر رهبری که خط قرمز نظام و مسئولان بوده حرکت کرده و منافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح دهیم.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود برخی نواقص در حوزه  اقدامات اقتصادی دولت، گفت: بیان این نواقص می تواند در برداشتن گام های بعدی به دولت کمک کند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در طی یکسال گذشته گام های خوبی در زمینه توسعه در سطح شهرستان صومعه سرا برداشته شده است، خاطرنشان کرد: عملی شدن فاز اول جاده بین المللی فومن به پونل به طول ۲۵ کیلومتر، آغاز دوباره عملیات احداث کمربندی کلاشم به صومعه سرا که با پیشرفت ۵۰درصدی در چند سال گذشته راکد مانده بوده بخشی از این اقدامات است.

دلخوش همچنین آسفالت راه روستایی ۸۶ روستا، نصب ترانس و تیر برق با اعتبار هشت میلیارد تومان برای ۶۲ روستا، آغاز عملیات آبرسانی به ۴۶ روستا، جذب اعتبارات برای تکمیل و بهره برداری از ۹ سالن ورزشی را از دیگر اقدامات صورت گرفته در سایه تعامل و همکاری مردم و همه مسئولان دستگاه های اجرایی در صومعه سرا اعلام کرد.

بهره گیری از امکانات و اعتبارات برای ارائه خدمات بهتر در صومعه سرا

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های «حسین اسماعیل پور» فرماندار سابق شهرستان از «علی فتح اللهی» فرماندار جدید این شهرستان خواست تا با توانمندی و پشتکار و تعامل با دستگاه های اجرایی صومعه سرا، این روند رو به رشد و توسعه را ادامه دهد.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتقادی به مدیریت تمرکزی ندارد، تصریح کرد: فرمانداری باید از امکانات و اعتبارات جذب شده برای شهرستان در جهت خدمات رسانی نهایت استفاده را ببرد.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۰، هشت میلیارد تومان اعتبارات برای ساخت اورژانس شهرستان صومعه سرا تأمین شده بود، افزود: متاسفانه به دلیل بی مدیریتی در این حوزه در سال ۹۳ این پروژه از ردیف پروژه های کد دار خارج شده و راکد ماند که با پیگیری های مجدد در حال انجام است.

دلخوش با بیان اینکه یکی از مهم ترین وظایف فرماندار شهرستان برقراری آرامش در سطح شهرستان است، گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان تا زمانی که به وظایف قانونی حوزه خود عمل کنند از آنها حمایت می شود در غیر این صورت برخورد قاطع با آنها خواهد شد.

به گفته این مسئول کار در نظام مقدس اسلامی جزء خدمت نیست و مسئولان اگر فقط به فکر منافع خود باشند به ملت و نظام خیانت کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.