بجنورد- استاندار خراسان شمالی بر لزوم پی گیری دستگاه ها تا به سرانجام رسیدن طرح های سرمایه گذاری در استان و رفع موانع احتمالی تاکید کرد وگفت : مباحث مربوط به سرمایه گذاری با نگاه مثبت پی گیری شود.

نباید مشکلی در بحث سرمایه گداری در استان وجود داشته باشد

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضاصالحی در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان با اشاره به نزدیکی ایام دهه مبارک فجر و  تسلیت شهادت آتش نشانان در حادثه ساختمان  پلاسکو تهران گفت : آتش نشانان فداکار به دیدار معبود شتافتند و آتش آنها در دلهای همه ما شعله ور ماند.

وی در خلال روند بررسی طرح ها گفت : مصوبات ستاد سرمایه گذاری استان نباید مجددا به کارگروه امور زیربنایی ارجاع شوند.

صالحی با اشاره به لزوم تنقیه قوانین دراین خصوص افزود : اگر تنقیه قوانین در این موضوعات صورت پذیرد، مشکلات براحتی قابل حل هستند و روند اجرای کار سرعت مناسبی پیدا خواهد کرد.

وی در خصوص طرح های سرمایه گذاری در استان با تاکید گفت: نباید مشکلی در بحث سرمایه گداری در استان ایجاد کنیم.

محمد رضا صالحی با اشاره به پیگیری مجدانه دستگاه ها برای اجرایی شدن مجوز های سرمایه گذاری صادر شده در استان افزود : نباید در جامعه ایجاد توقع شود وافزود: از اجرای طرح ها در استان حمایت می کنیم.

 رئیس ستاد سرمایه گذاری استان با برشمردن نیاز طرح های صنعتی به نیروی کار ماهر ونیمه ماهر خواستار تربیت این نیروها توسط سازمان فنی وحرفه ای استان با توجه به نیازهای استان شد.

در ابتدای نشست نیز مدیر کل سازمان اقتصاد و دارایی و دبیر ستاد سرمایه گذاری استان گزارشی از روند سرمایه گذاری در استان ارائه کرد.

رضا بهمن پور گفت : بعد از برجام  مجوز سرمایه گذاری خارجی در استان به  مبلغ ۳و ۴ دهم میلیارد دلار  صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی استان رفتار محافظه کارانه ای نسبت به مصوبات این ستاد دارند خواستار اصلاح فرایند پاسخگویی برخی از دستگاه ها شد.

دراین نشست که با حضور اعضای ستاد سرمایه گذاری استان برگزار شد، ۵ طرح سرمایه گذاری مورد بررسی قرار گرفت. ایجاد رمپ دسترسی برای هتل داریوش، بررسی هزینه کرد گازرسانی مجتمع کشت و صنعت اتکا، گل خانه آقای یوسفی، شرکت فرش اندیشان اترک سرمایه گذار ساخت میدان بار بجنورد، و طرح ساخت پالایشگاه کال ایمانی از جمله طرح های مورد بررسی در این ستاد بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.