دبیر همایش تجلیل از خادمان قرآن با اشاره به زمان برگزاری این همایش گفت: ما درخواست خود را مبنی بر برپایی این مراسم در دهه فجر اعلام کردیم که امیدواریم با موافقیت وزیر ارشاد و ریاست جمهوری مواجه شود.

پیشنهاد برگزاری همایش تجلیل از خادمان قرآن در دهه فجر

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا پورمعین دبیر همایش تجلیل از خادمان قرآن  با اشاره به دلایل عدم برگزاری این همایش اظهار داشت: امسال هماهنگی‌های لازم برای برگزاری همایش تجلیل از خادمان قرآن در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم انجام شد اما به دلیل عدم موافقت تیم ریاست جمهوری با امنیت مصلای امام خمینی(ره) این مراسم در ماه مبارک رمضان برگزار نشد.

وی با بیان اینکه وزارت ارشاد چندین بار مکاتباتی برای برگزاری همایش تجلیل از خادمان قرآن کرده است، افزود: با وجود مکاتبات فراوان اما هنوز دفتر ریاست جمهوری آمادگی برای حضور رئیس جمهور را در این مراسم اعلام نکرده است به همین خاطر با وجود هماهنگی‌های لازم ما این همایش را برگزار نکرده‌ایم.

پورمعین از درخواست کمیته خادمان قرآن و وزارت ارشاد برای برگزاری همایش تجلیل از خادمان قرآن در دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: امیدواریم وزیر ارشاد و رئیس جمهور با این درخواست موافقت کنند و بتوانیم این همایش را با حضور آقای روحانی در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار کنیم.

به گزارش فارس همایش تجلیل از خادمان قرآن قرار بود در ماه مبارک رمضان برگزار شود اما به دلیل نداشتن امنیت لازم در مصلای امام خمینی(ره) برپایی این همایش که منوط به حضور رئیس جمهور است، برگزار نشد و با وجود گذشت ۷ ماه همچنان زمان دقیق برپایی این مراسم به دلیل عدم پاسخگویی دفتر ریاست جمهوری مشخص نیست.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.