​ایلام – معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور صبح امروز دوشنبه از طریق فرودگاه شهدای این شهر وارد استان ایلام شد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست وارد ایلام شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل محیط زیست استان ایلام در باره این سفر گفت: هدف از سفر یک روزه معصومه ابتکار به استان ایلام، بررسی و  ارزیابی پیشرفت برنامه های زیست محیطی، نشست با سازمان های مردم نهاد، شوراییان، دانشگاهیان، فرهنگیان و نمایندگان هئیت های ورزشی و...، است.

مازیار سلیمان نژاد با بیان اینکه تلاش خواهد شد تا از  این سفر یک روزه نهایت بهره مندی صورت پذیرد، اظهار داشت: برنامه های این سفر در سه بخش تعریف شده که در بخش اول بررسی پیشرفت برنامه عمل حفاظت و بهبود محیط زیست استان مورد نظر است.

وی با اشاره به اینکه در بخش دوم برنامه این سفر، حمایت قضایی از محیط زیست و نشست با مسئولان دادگستری استان، مدنظر  است، افزود: دیدار با گروه مردم نهاد و دوستداران محیط زیست در راستای بهبود حفاظت از محیط زیست؛ بخش سوم برنامه این سفر است.

مدیرکل محیط زیست استان ایلام یادآور شد: با حضور معاون رئیس جمهور جلسه شورای اداری استان نیز امروز دوشنبه از ساعت ۹ صبح در محل استانداری ایلام تشکیل می شود.

وی خاطرنشان ساخت: در این نشست در خصوص مسائل و مباحث متنوع زیست محیطی از جمله مشارکت، آموزش، مدیریت پسماند و پساب واحدهای صنعتی و تولیدی، کمربند سبز، گرد و غبار، آتش سوزی و مخاطرات محیط زیست، پیشگیری از آسیب های زیست محیطی و ساماندهی و استقرار صنایع استان؛ بحث و تبادل نظر می شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.