اراک- فرهنگ ستون فقرات جامعه و مساله اساسی است و هویت دینی و قرآنی در راستای اقدامات هدفمند و برنامه محور فرهنگی حفظ و تقویت می شود.

فرهنگ ستون فقرات جامعه و مسئله اساسی است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی عصر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی افزود: کیفیت بخشی به برنامه های ایام الله دهه فجر مقوله مهمی است و محوریت این برنامه ها باید با مردم و برای مردم باشد و به بهترین شکل بتواند جوانان را جذب کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام همواره کوشیده اند تا به نظام اسلامی و انقلاب ایران خدشه وارد کنند و نیاز است که در سایه بصیرت دینی و ولایت پذیری توطئه های آنان نقش براب شود.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: تنها هوشیاری ملت و اتحاد و انسجام انان است که دشمن را زمین گیر می کند و همه باید با آگاهی از دستاوردهای نظام اسلامی و برجام حراست کنیم.

وی اظهار کرد: نهادهای آموزش عالی و حوزه فرهنگی و اجتماعی باید با شناخت اصولی از نیازهای روز جامعه در حوزه ایده پردازی، دانش پژوهی و درنوردیدن مرزهای دانشی نو گام های استوار و جدی بردارند.

وی گفت: در فضای مجازی خانواده به عنوان مهمترین گزینه مورد هجوم انواع آسیب ها قرار دارد بنابراین باید با آگاه کردن جامعه از بروز آسیب و مشکل جلوگیری کرد و مخاطرات آن را به حداقل رساند. وی اظهار کرد: پلیس فتا باید در این زمینه پیشرو باشد و با مهجز شدن به دانش روز همواره یک قدم از افراد سوء استفاده کننده جلوتر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: فرهنگ ستون فقرات جامعه و مساله اساسی است و هویت دینی و قرآنی در راستای اقدامات هدفمند و برنامه محور فرهنگی حفظ و تقویت می شود.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: لازم است قرارگاه سازندگی استان راه اندازی شود و برای فعال شدن این مجموعه باید همه دستگاه ها همکاری کنند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.