یزد- رئیس سازمان جهاد کشاورزی یزد گفت: همزمان با ایام ا... دهه فجر ۳۷ طرح و پروژه بخش کشاورزی در سطح استان یزد به بهره برداری می رسد.

۳۷ پروژه تولیدی و عمرانی بخش کشاورزی در استان یزد افتتاح می شود

به گزارش قدس آنلاین، سید جمال سجادی پور با بیان این خبر اظهارداشت : ۳۷ پروژه در بخشهای تولیدات گیاهی، تولیدات دامی، صنایع کشاورزی و آب و خاک افتتاح می شود و برای اجرای این پروژه ها نزدیک به ۴۹۳ میلیارد ریال هزینه شده و بطور مستقیم زمینه اشتغال ۲۸۰ نفر را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه از مجموع طرح های افتتاحی ۱۱ پروژه مربوط به آب و خاک، ۱۰ پروژه تولیدات گیاهی، ۸ پروژه تولیدات دامی و ۸ پروژه در زمینه صنایع کشاورزی است،افزود: بیشترین میزان سرمایه گذاری با ۳۶۹ میلیارد ریال و بیشترین اشتغالزایی با ۲۳۰ نفر مربوط به صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی است که حمایت همه جانبه از توسعه این صنایع از برنامه ها و سیاست های اصلی سازمان می باشد.

سجادی پور با اشاره به طرح های کشتارگاه دام، بوجاری و تولید فرآورده های کنجدی، تولید انواع روغن گیاهی و فرآورده های زیتون و آبیاری تحت فشار به عنوان پروژه های شاخص این دوره تصریح کرد : انشاالله این پروژه ها با حضور مقامات کشوری بصورت همزمان با سایر مناطق کشور افتتاح خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.