سرمربی یوونتوس که از پیروزی با ارزش تیمش برابر لاتزیو خوشحال است عنوان کرد تیم او حتی می‌توانست بیش از ۲ گل به ثمر برساند.

آلگری: حتی می‌توانستیم بیش از دو گل به ثمر برسانیم

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از فوتبال ایتالیا، یوونتوس صدرنشین موفق شد با برتری دو بر صفر برابر لاتزیو، هم‌چنان در صدر جدول این رقابت‌ها حضور داشته باشد. به ‌این‌ ترتیب شاگردان ماسیمیلیانو آلگری، سه امتیاز ارزشمند را نیز در این هفته‌ به اندوخته‌های خود ‌اضافه کرد. پائولو دیبالا و گونسالو ایگوایین در پیروزی دو بر صفر یوونتوس برابر لاتزیو گلزنی کردند. 

ماسیمیلیانو آلگری بعد از پیروزی تیمش برابر لاتزیو گفت‌: بر این بازی مسلط بودیم و حتی به حریف اجازه ندادیم به دروازه‌ ما نزدیک شود. فوتبال خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم. در طول هفته‌ به تغییر تاکتیک فکر نکرده بودم ولی بعد از یک جلسه تمرینی، متوجه شدم که زمان تغییر تاکتیک فرا رسیده است. مربی نظریه پردازی نیستم و این‌جا نیستم که همه را خوشحال کنم اما خوشحالم که تغییر تاکتیک ما نتیجه‌ داد و ما توانستیم سه امتیاز ارزشمند این بازی را کسب کنیم.

سرمربی یوونتوس ادامه‌ داد: با بازیکنان هجومی که در اختیار داریم، کار راحتی برابر لاتزیو داشتیم. اشتباه‌های خیلی کمی در این مسابقه از بازیکنان ما سر زد و فکر می‌کنم حتی این شایستگی را داشتیم تا بیش از دو گل برابر لاتزیو به ثمر برسانیم. مهم کسب پیروزی بود که خوشبختانه به آن دست یافتیم. از اکنون باید خودمان را برای بازی‌های سخت پیش‌رو آماده کنیم. رقیبانی را در جدول رده‌بندی داریم که خیلی به ما نزدیک هستند و اگر یوونتوس واقعی نباشیم، آنها در کورس قهرمانی به ما می‌رسند.

بازی برابر لاتزیو، سیصدمین حضور آلگری در لیگ ایتالیا به عنوان سرمربی بود. بیانکونری باید هفته‌ آینده در لیگ ایتالیا، مصاف نسبتا آسانی با ساسولو داشته باشد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.