۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
کد خبر: 495691

شمارش معکوس برای جدایی هافبک تیم استقلال آغاز شده است.

شمارش معکوس برای جدایی چهارمین استقلالی

به گزارش قدس آنلاین، سرور چپاروف و آندرانیک تیموریان دو خرید جدید استقلال حضورشان در این تیم را با آغاز تمرینات اختصاصی رسمی کردند تا با ورود دو یار جدید اما پا به سن گذاشته ترافیک شدیدی در میانه میدان ایجاد شود. در این بین پست هافبک دفاعی بیشتر از همه پست ها با تعدد بازیکن روبه رو شد تا شمارش معکوس برای جدایی چهارمین بازیکن مازاد لیست علیرضا منصوریان آغاز شود.

امید ابراهیمی، امید نورافکن، آندرانیک تیموریان و فرشید باقری بازیکنانی هستند که در این پست حضور دارند و منصوریان که از ابتدا هم با امیدواری نسبت به جذب آندو صحبت می کرد، تصمیمش برای کنار گذاشتن فرشید باقری را اتخاذ و به باشگاه نیز اعلام کرده بود. باقری که در این دو هفته بارها در جلساتی با سران باشگاه در پی دریافت رضایتنامه خود بود، هر بار با بهانه هایی مواجه می شد و در نهایت در هر دو بازی گذشته استقلال که در این پست کمبود بازیکن را به دلیل محرومیت و مصدومیت حس می کرد، روی نیمکت نشست اما حالا در بازگشت از آبادان و همچنین ثبت قرارداد آندو ماجرا فرق می کند و این بازیکن به احتمال فراوان ظرف امروز یا فردا فسخ قراردادش را دریافت کرده و به تیم جدید کوچ خواهد کرد.

بازیکنی که در نشست صبح امروز هیات مدیره باشگاه نیز ماجرای جدایی اش مورد بحث میان حاظران قرار گرفت و در نهایت مقرر شد بعد از نشست با مدیرعامل استقلال زمینه جدایی اش فراهم شود تا لیست استقلال برای ادامه فصل کمی خلوت تر شود. البته در این بین نگرانی هایی نیز میان هیات مدیره وجود داشت مبنی بر این که باقری راهی چه تیمی شود که بنا شد باشگاه با رعایت تمام حق و حقوق بر سر انتخاب تیم آینده فرشید نیز جنبه احتیاط را در نظر بگیرد و رضایتنامه را برای رقبای اصلی استقلال صادر نکند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.