دهلران- فرماندار شهرستان دهلران گفت: دولت در نظر دارد برای تشویق روستاییان و همچنین افرادی که از روستاها مهاجرت داشته‌اند تسیهلات ۲۰۰ میلیون ریالی ساخت مسکن با بهره پنج درصد پرداخت کند.

نقش روستاها در تحقق اقتصاد مقاومتی بی بدیل است/ پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به روستاییان

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسینعلی موسوی در حاشیه بازدید از روستاهای بخش مرکزی شهرستان دهلران با بیان اینکه در روستاها محصولات کشاورزی و دامداری متعددی تولید می‌شوند، اظهار داشت: نقش روستاها در تحقق اقتصاد مقاومتی بی‌بدیل است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت کلی روستاهای شهرستان دهلران نسبت به قبل بهتر است، افزود: هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و باید در راستای رفع مشکلات روستاها تلاش کنیم.

فرماندار شهرستان دهلران با بیان اینکه توسعه کیفی روستاهای شهرستان دهلران در دستور کار قرار گرفته است، بیان داشت: یکی از مطالبات روستاهای این شهرستان بهره مندی از نعمت گاز است.

سیدحسینعلی موسوی به اجرای طرح هادی در بسیاری از روستاهای شهرستان دهلران اشاره کرد و یادآور شد: اجرای این طرح، زمینه را برای ارائه خدمات بیشتر و مطلوب تر فراهم کرده است.

وی خاطرنشان ساخت: دولت در نظر دارد برای تشویق روستاییان و همچنین افرادی که از روستاها مهاجرت داشته‌اند تسیهلات ۲۰۰ میلیون ریالی ساخت مسکن با بهره پنج درصد پرداخت کند.

فرماندار شهرستان دهلران تصریح کرد: این تسهیلات برای روستاییان مناطق مرزی مثل دهلران ۲۰۰ میلیون ریال و برای سایر مناطق ۱۸۰ میلیون ریال خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.