عضو حزب موتلفه گفت: همه کسانی که در خیمه انقلاب اسلامی هستند، می‌توانند زیر چتر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی قرار بگیرند.

همه کسانی که در خیمه انقلاب اسلامی هستند، می‌توانند تحت چتر جبهه مردمی نیروهای انقلاب قرار گیرند

به گزارش «قدس آنلاین»،  لاله افتخاری عضو حزب موتلفه اسلامی، با بیان اینکه تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اقدام ارزشمندی بود، اظهار داشت: اغلب احزاب و نیروهای اصولگرا حمایت خود را از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مطرح کرده و به آن پیوسته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه ماهیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فرااصولگرایی است، گفت: همه کسانی که در خیمه انقلاب اسلامی هستند می‌توانند تحت این چتر قرار بگیرند.

افتخاری با اشاره به حمایت آیت‌الله موحدی کرمانی و آیت‌الله یزدی از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، تصریح کرد: روسای جامعتین، حمایت خود از تشکیل این جبهه را مطرح کرده‌اند که قطعا پشتیبانی این دو بزرگوار می‌تواند به تحقق سریع‌تر اهداف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کمک شایانی کند.

نماینده سابق مجلس پیرامون موضع آیت‌الله مصباح‌یزدی نسبت به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: در رابطه با فعالیت و اهداف این جبهه با آیت‌الله مصباح‌یزدی نیز صحبت شده است که وی تا حدودی با فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی موافق است اما برای رسیدن به توافق نهایی، مذاکراتمان با وی ادامه دارد.

افتخاری تاکید کرد: اکثریت اصولگرایان به دنبال این هستند که در میان نیروهایشان وحدت و هم‌افزایی نه تنها در انتخابات بلکه در رسیدگی به مطالبات مردمی و رفع مشکلات آنان و همچنین تحقق منویات مقام معظم رهبری ایجاد شود و همه تلاش خود را در این راستا به کار می‌گیرند.

وی در رابطه با موضع حزب موتلفه نسبت به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: حزب موتلفه، موافقت خود با جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را اعلام کرده است و با این حرکت مخالفتی ندارد و بنده نیز جزء حامیان رسمی و امضاکنندگان تشکیل این جبهه هستم.

افتخاری خاطر نشان کرد: حزب موتلفه تا پایان از نامزدش حمایت می‌کند اما از آنجایی که در پرونده این حزب تفرقه‌گرایی و ضربه زدن به منافع نظام و انقلاب نبوده و نخواهد بود، از گزینه واحد و نهایی اصولگرایان که چه بسا از حزب موتلفه باشد، حمایت می‌کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.