تبریز- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارتباط دانیال‌زاده و حسین فریدون روشن است، گفت: پیش از رسانه‌ای شدن این موضوع در تذکری از آقای رئیس جمهور درخواست کردیم تا به این موضوع رسیدگی کند.

 قوه قضائیه به موضوع پرداخت های بین دانیال‌زاده و فریدون رسیدگی کند

به گزارش قدس آنلاین، احمد علیرضا بیگی گفت: موضوعاتی که برای فریدون دستیار عالی رئیس جمهور مطرح است ما را وا داشت که تذکری در خصوص رسیدگی به این موضوع  ارائه کنیم؛ زیرا این موضوعات به هیچ وجه زیبنده و برازنده جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی با بیان اینکه نامه‌ای برای رفع شائبه‌های ایجاد شده به رئیس جمهور ارسال شد، گفت: هدف از این نامه روشنگری و شفافیت بود و دولت یازدهم را از این موضوعات بری سازد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نامه‌ای توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی که بیش از ۵۰ نفر پای آن را امضا کرده‌اند را به رئیس جمهور دادیم تا در راستای شفافیت این موضوع اقدامات لازم را انجام دهند.

وی گفت: ارتباط بین این دو فرد به مجلس گزارش داده شد و نمایندگان نیز در این راستا اقدامات خود را انجام می‌دهند.

بیگی تصریح کرد: دانیال‌زاده از جمله بدهکاران بانکی است و به جهت بدهکاری بانکی و تعلیق‌های صورت گرفته در مظان اتهام قرار دارد و طبیعتا در سیستم یک همراهی صورت گرفته که دانیال‌زاده از پیگردهای بعدی معاف شده است.

وی افزود: شائبه‌های در خصوص اینکه فریدون امکاناتی در راستای پشتیبانی و حمایت ایجاد کرده است که دانیال‌زاده از باز پرداخت بدهی‌ها و پیگردهای بعدی مصون مانده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: بین دانیال‌زاده و فریدون پرداخت‌هایی صورت گرفته است که باید قوه قضائیه در این خصوص رسیدگی داشته باشد.

وی ادامه داد: نمایندگان منتظر گزارش رسیدگی قوه قضائیه به این موضوع هستند و البته این قوه جلسات اولیه را برگزار کرده و نمایندگان نیز منتظر اعلام نتیجه نهایی برای برخورد صریح با این اشخاص هستند.

بیگی با تأکید بر اینکه می‌خواستیم رسیدگی به موضوع این فرد بدون حمایت رئیس جمهوری صورت می‌گرفت، افزود: به نظر می‌رسد که رئیس جمهوری علاقه‌ای به این موضوع ندارد و این فرد همچنان با پست دولتی کار می‌کند و البته باید با همین پست نیز پشت میز دادگاه پاسخگو باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.