قوچان-حجت الاسلام محمد علی دستجردی گفت: امسال دهه مبارک فجر با دهه فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) قرین شده است و باید این ایام رنگ و روی فاطمی داشته باشد .

دهه فجر امسال باید رنگ و روی فاطمی داشته باشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، امام جمعه قوچان صبح دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قوچان گفت: مدیران باید قامت برافراشته ای داشته باشند و در برابر دشمنان سینه سپر کنند، باید کارها را باهمدلی پیش برد و تلاش کرد تا مردم نفس تازه ای استشمام کنند و نیازهای اولیه مردم تامین شود. 

 حجت الاسلام محمد علی دستجردی با تاکید بر این مطلب که از مدیران توقع داریم که در مراسم و جشن های پیروزی انقلاب که در سطح شهرستان برنامه ریزی می شود حضور فعال داشته باشند ادامه داد:دهه مبارک فجر امسال با دهه فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) قرین شده است و باید این ایام رنگ و روی فاطمی داشته باشد. 

وی افزود: همه مسئولین به انقلاب تعهد دارند و اگر مسئولیتی پذیرفته اند در راه انقلاب نیز باید تلاش نمایند تا مردم احساس کنند که مدیران و مسئولانشان در حال کار برای مردم هستند این موضوع استرس و اضطراب مردم را کم، توانشان را دو چندان و روحیه امید را نیز در آنان زنده نگاه می دارد. 

وی با تذکر بر این مطلب که اگر مدیری در جذب اعتبار ابلاغی خود ضعیف عمل کند و بدنبال ارتقای سطح اداره خود نباشد بنده بر خود وظیفه می دانم که این مسائل را در تریبون نمازجمعه برای مردم بازگو نمایم. 

امام جمعه قوچان ادامه داد: در شهرستان قوچان نیز کارهای خوبی توسط مدیران در حال انجام است و در دهه مبارک فجر نیز گوشه ای از این زحمات به بهره برداری خواهد رسید تا انشاء ا... بتوانیم در مسیر انقلاب اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری آنچه که شایسته و بایسته شهرستان قوچان است انجام دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.