مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: تا کنون پیکر ۶ شهید و جان باخته حادثه پلاسکو به پزشکی قانونی تحویل داده شده است.

 پیکر ۶ جان باخته حادثه پلاسکو به پزشکی قانونی تحویل داده شد

به گزارش «قدس آنلاین»،  مسعود قادی پاشا افزود: پیکر شهید آتش نشانی که در بیمارستان به شهادت رسید از جمله این ۶ پیکری است که به پزشکی قانونی تحویل داده شد.
وی با ابراز همدری با خانواده معظم شهدای آتش نشانی و جان باختگان این حادثه خاطر نشان کرد: تا کنون پیکر هیچکدام ازاین شهدا و جان باختگان شناسایی کامل نشده است.
وی ادامه داد: این پیکر ها تقریبا قابل شناسایی هستند، اما برای اطمینان و احتیاط بیشتر از آنها و همین بستگانشان نمونه DNA گرفته شده است تا نمونه با هم تطبیق داده شود.
قادی پاشا گفت :با استقرار تیم سرولوژی این سازمان در ایستگاه میمنت آتش‌نشانی خیابان آزادی از خانواده آتش‌نشانان و همچنین از خانواده کسبه نمونه های DNA اخذ می شود.
وی از مکاتبات انجام شده با شهرداری تهران برای دریافت پرونده سلامت آتش‌نشانان خبر داد و گفت: پرونده سلامت کارکنان آتش‌نشانی در شهرداری موجود است و برای دسترسی به تصویر OPG دندان ها، اقدامات لازم در حال پیگیری است.
ساختمان ۱۷ طبقه تجاری پلاسکو در محدوده خیابان جمهوری تهران حدود ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه دچار حریق شد که پس از حدود سه ساعت بطور کامل تخریب شد و فرو ریخت. شمار مصدومان حادثه آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو تاکنون به ۱۹۴ نفر رسیده است. آوار برداری این ساختمان که از پنجشنبه گذشته آغاز شده همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.