مدیرکل نام نویسی و حساب های انفرادی سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان به منظور حفظ حریم شخصی بیمه شدگان و در راستای اطلاع رسانی شفاف و تکریم مخاطبان سامانه اینترنتی مشاهده سوابق را بازطراحی کرد.

سامانه اینترنتی سوابق بیمه شدگان تامین اجتماعی بازطراحی شد

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از سازمان تامین اجتماعی، سعید حسینی افزود: بیمه شدگان می توانند برای مشاهده سوابق پرداخت حق بیمه خود به صورت غیرحضوری به پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir مراجعه و با انتخاب گزینه سوابق بیمه شدگان و ورود به سامانه، مطابق راهنمای ثبت نام، اقدام کنند.
وی با بیان اینکه تغییراتی به منظور ارتقای امنیت و حفظ حریم شخصی بیمه شدگان در این سامانه ایجاد شده است، تاکید کرد: بیمه شدگان قبل از ثبت نام با دقت راهنمای ثبت نام را مطالعه کنند.
حسینی اظهارکرد: بیمه شدگانی که در هنگام ثبت نام، اطلاعات هویتی خود را مطابق شناسنامه صحیح، وارد و از شماره تلفن همراه متعلق به خود (به نام خود) استفاده کنند، حساب کاربریشان فعال می شود و نیاز به مراجعه به شعب سازمان را ندارند.
وی افزود: این بیمه شدگان می توانند پس از دریافت پیام کوتاه، فعال سازی حساب کاربری با ورود کد ملی به عنوان نام کاربری و گذرواژه در سامانه یادشده، سوابق پرداخت حق بیمه خود را مشاهده کنند.
براساس آمار سازمان تامین اجتماعی از مجموع ۴۲ میلیون بیمه شده تامین اجتماعی، ۱۳ میلیون تن، بیمه شده اصلی هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.