قزوین- سرپرست معاونت سوادآموزی استان قزوین گفت: سالانه باید ۱۰ هزار سوادآموزی تحت پوشش برنامه های نهضت سوادآموزی استان قرار بگیرند و باسواد شوند.

سالانه ۱۰ هزار نفر تحت پوشش سوادآموزی قرار می گیرند

به گزارش قدس آنلاین، سید سعید شاهرخی صبح دوشنبه در شورای پشتیبانی سوادآموزی که در استانداری قزوین برگزار شد گفت: نقش سوادآموزی در همه مقاطع تعیین کننده و تاثیرگذار است و در سالهای اخیر کارهای خوبی در این زمینه صورت گرفته اما باید تکمیل شود.

وی افزود: در جامعه اسلامی حتی وجود یک نفر بیسواد نگران کننده است و جای تامل دارد و باید با بسیج همه دستگاهها و امکانات برای ریشه کن کردن بیسوادی همت کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآورشد: امروز با تشکیل ستاد مبارزه با بیسوادی همه باید احساس مسئولیت کنند  و پای کار باشند تا برنامه ها به نتیجه برسد و نهضت ریشه کنی بیسوادی تا آخرین نفر ادامه یابد.

وی گفت: امضاء تفاهم نامه با دستگاههای اجرایی بویژه رسانه ملی کار خوبی است و می تواند اهداف ما را محقق کند و در این میان ساخت برنامه های مشارکتی هم اهمیت دارد.

شاهرخی اضافه کرد: باید برای پوشش سوادآموزی سالانه ۱۰ هزار نفر در استان برنامه ریزی کنیم تا در یک دوره سه تا ۴ ساله بتوانیم جشن سوادآموزی را برگزار کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.