گرگان- دبیر هیئت کبدی گلستان گفت: مسابقات دور برگشت مرحله نهایی لیگ برتر کبدی مردان کشور از پنجم تا هشتم بهمن در گرگان برگزار می شود.

گرگان میزبان دور برگشت لیگ برتر کبدی مردان کشور است

به گزارش قدس آنلاین، ولی مقصودلو از برگزاری دور برگشت مرحله نهایی لیگ برتر کبدی مردان کشور در گرگان خبر داد و اظهار کرد: در این دور مسابقات هفت تیم از سراسر کشور شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور تیم های رعد پدافندهوایی و دهیاری محمدآباد به عنوان نمایندگان گلستان در این مسابقات، ادامه داد: امیدواریم با توجه به آمادگی مطلوب این تیم ها، بتوانند عنوان قهرمانی را برای ورزش استان به ارمغان بیاورند.
دبیر هیئت کبدی گلستان افزود: نیروی زمینی ارتش، هیئت کبدی ساری و شهدای مدافع حرم مازندران، شهرداری شیرین سو کبودرآهنگ از استان همدان، سران جنوب از اهواز در این مسابقات شرکت می کنند.
وی با بیان اینکه این مسابقات از پنجم تا هشتم بهمن برگزار می شود، گفت: تیم رعد پدافند هوایی گلستان در دوره گذشته این رقابت ها عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و با توجه به صدرنشینی دور رفت و برخورداری از توان بالای فنی و بدنی بازیکنان امیدوار به کسب عنوان قهرمانی این تیم در این دوره از مسابقات هستیم.
مقصودلو همچنین از برگزاری جشنواره استعدادیابی در استان خبر داد و گفت: یکی از هفت رشته مدنظر در این جشنواره کبدی بوده که امکان حضور علاقه مندان و ایجاد انگیزه برای ورود حرفه ای آن ها به کبدی فراهم خواهد شد.
وی ادامه داد: این جشنواره برای علاقه مندان در رده های سنی ۸ تا ۱۴ سال برگزاری می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.