قوچان- رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان گفت : نخستین دوره فستیوال استعدادیابی فوتبال با هدف شناسایی و جذب استعدادهای نونهالان و نوجوانان در شهرستان قوچان آغاز به کار کرد.

نخستین دوره استعدادیابی فوتبال در شهرستان قوچان آغاز به کار کرد

به گزارش « قدس آنلاین» رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان با بیان اینکه هدف اصلی برگزاری چنین فستیوال هایی، شناسایی و جذب استعدادها در رشته های پرمخاطب در سطح شهرستان است خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی هایی که انجام شده است در ایام دهه مبارک فجر نیز برنامه هایی جهت استعدادیابی در رشته پر مخاطب کشتی را در حاشیه مسابقات کشتی جام فجر در قوچان خواهیم داشت.

سروش پور آزاد با اشاره به تدوین طرح آمایش ورزشی قوچان تصریح کرد: در این طرح استعدادیابی جایگاه ویژه ای دارد و با توجه به نظر سنجی انجام شده شهروندان بر برگزاری بیشتر برنامه ها با اولویت استعدادیابی تاکید داشته اند و ما نیز به دنبال دستیابی و برگزاری فستیوال هایی بصورت منظم و کارشناسی شده جهت شناسایی و استعدادهای نونهالان و نوجوانان شهرستان هستیم.

گفتنی است این فستیوال به مدت ۷ هفته و با حضور بیش از ۴۰۰ نونهال و نوجوان آغاز به کار کرد و تیمی منتخب از مربیان شهرستان قوچان نظارت فنی بر این فستیوال را برعهده دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.