قزوین - استاندار قزوین گفت:

مسوولان آمار های اعلامی را با واقعیت تطبیق دهند

به گزارش قدس آنلاین فریدون همتی در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان در محل استانداری برگزار شد ،اظهارداشت: برخی قوانین دست و پا گیر  و  با اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی مغایرت دارد.

وی افزود: وی افزود: بارها اعلام کرده ایم دوستان بزرگوار از واحدهای رونق گرفته و بازگشته به چرخه تولید بازدید داشته باشند و آمارهای اعلام شده را با واقعیت تطبیق دهند و ببینند آیا شغلی ایجاد شده است یا نه؟

استاندار یادآورشد: امروز مدیران ما با ریسک بسیار بالایی خارج از اختیارات قانونی خود در صدد پرداخت تسهیلاتی هستند که برخی مواقع موانع قانونی اجازه نمی دهد یک صنعتگر به این راحتی تسهیلات گرفته و به تولید خود رونق دهد اما خواسته ایم که مدیران همراهی کرده و بیش از حد سخت گیری نکنند و اگر حتی از سوی اداره بازرسی بازخواست شدند آن را تحمل کنند تا ما به اشتغال کمک کنیم.

وی افزود: از نمایندگان مجلس هم انتظار داریم برای اصلاح و بازنگری در برخی قوانین همراهی کنند چون با این وضعیت واقعا اقتصاد مقاومتی عملیاتی نمی شود و اگر مدیرانی جسور و ریسک پذیر و متعهد پای کار نباشند نمی توان واحدهای صنعتی را احیا کرد.

همتی یادآورشد: دوستان باید شرایط را درک کنند و با اطلاع کامل قضاوت کنند و در کنار ما باشند و انگیزه خدمت مدیران را تقویت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.