تبریز- معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ماشین‌های لجن‌کش در شهر تبریز نیز با مشکلاتی مواجه هستند که مقرر شد با نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست، مکانی برای استقرار آنها در نظر گرفته شود

مشکلات ماشین‌های لجن‌کش در شهر تبریز باید حل شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از تبریز،محمدصادق پورمهدی ظهر روز دوشنبه در جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان، اظهار داشت: هدف اصلی این کارگروه، مدیریت و سامان‌دهی جمع‌آوری، دفع و بازیافت پسماندهای شهری، بیمارستانی و پسماندهای ویژه است.
وی افزود: ۸۰ درصد مشکلات پسماندهای بیمارستانی حل شده و امیدواریم با تلاش دستگاه‌های ذی‌ربط بتوانیم تمام مشکلات این حوزه را حل کنیم.

وی همچنین بیان کرد: هدف اصلی این کارگروه، مدیریت و سامان‌دهی جمع‌آوری، دفع و بازیافت پسماندهای شهری، بیمارستانی و پسماندهای ویژه است.

پورمهدی گفت: با کمک سازمان پسماند شهرداری تبریز از طریق فراخوان بخش خصوصی، جمع‌آوری و دفع پسماندهای مطب‌ها و کلینیک‌های خصوصی نیز انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: ماشین‌های لجن‌کش در شهر تبریز نیز با مشکلاتی مواجه هستند که مقرر شد با  نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست، مکانی برای استقرار آنها در نظر گرفته شود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: ما به دنبال سیاست‌گذاری کلی در کارگروه استانی هستیم و عمده فعالیت‌های اجرایی بر عهده کارگروه‌های شهرستانی خواهد بود.

پورمهدی در پایان با قدردانی از دستگاه قضایی استان در بحث پیشگیری از عوامل تهدیدکننده سلامت، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و مسوولان استان بر این باورند که سلامت مردم از همه امور بالاتر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.