اهواز- دبیر اجرایی هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در خوزستان گفت: جشنواره فیلم مردمی عمار از ششم تا هشتم بهمن در سینما اکسین اهواز برگزار می شود.

هفتمین جشنواره فیلم عمار خوزستان برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد آل عمران از بزگراری جشنواره فیلم عمار از ششم تا هشتم بهمن در اهواز خبر داد و اظهار کرد: از خوزستان ۵۰ اثر دراین جشنواره پذیرفته شده که از این تعداد پنج اثر به بخش پایانی راه یافته است.

وی با بیان اینکه آثار برگزیده هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سینما اکسین اهواز به مدت سه روز برگزار خواهد شد، ادامه داد: در آیین اختتامیه این جشنواره، فیلم «یتیم خانه ایران» آخرین ساخته ابوالقاسم طالبی اکران خواهد شد.
دبیر اجرایی هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در خوزستان ادامه داد: همزمان با برگزاری این جشنواره در اهواز کارگاه های آموزشی با حضور برخی هنرمندان انقلاب اسلامی تشکیل می شود.
وی افزود: در ۲ روز نخست این جشنواره حدود ۳۰ اثر از آثار برگزیده جشنواره اکران می شود.
گفتنی است در روز نخست این جشنواره فیلم های «نبرد پالمیر»، «سیدابراهیم»، «از حله تا کربلا»، » «خیرالنسا»، «تولد دوباره یک رویا» و «بختک» در گروه مستند و فیلم های «دایو»، «ترمینال غرب»، «کلاس»، «جیب کت»، «فتوکپی» و «مزاحم» در گروه فیلم های داستانی اکران خواهند شد.
کارگاه آموزشی مبانی فیلم سازی توسط فیلم سازان برتر جشنواره عمار در اولین روز این جشنواره از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سینما اکسین برپا می شود.
مردم خوزستان در دومین روز جشنواره می توانند به تماشای آثار موشن گرافیک «فکر امریکایی»، «پرورش بلدرچین» بنشینند. در این روز پویانمایی های «مدرسه تاریخ شفاهی»، «کابوس»، «آن تراکت»، «مجموعه خاکریزهای نمکی» و «مردمی که خودش را کشت» به نمایش گذاشته می شود. فیلم های مستند «چوب بستنی»، «شب نامه»، «داد»، «آقای سفیر»، «وقتی گفتند نمی شود» و «سینمای ۹۹درصدی» و همچنین فیلم های داستانی «قابلمه»، «دوئل» و «آلبالو خشکه» به نمایش در می آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.