سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: پیش‌بینی زمان اتمام آواربرداری سخت است اما در حال حاضر عملیات آواربرداری به شدت در حال انجام است به طوری که ضلع شرقی به جنوبی ساختمان پلاسکو به هم وصل شده و به نقطه صفر رسیده‌ایم.

اتصال ضلع شرقی به جنوبی ساختمان پلاسکو به هم / اتمام آوار برداری حداقل سه روز دیگر

به گزارش «قدس آنلاین»،  جلال ملکی در رابطه با آخرین وضعیت ساختمان تخریب شده پلاسکو، گفت: عملیات آواربرداری به شدت در حال انجام است به طوری که ضلع شرقی به جنوبی ساختمان پلاسکو به هم وصل شده و به نقطه صفر رسیده‌ایم.

وی افزود: عملیات جستجو ادامه دارد اما به مورد جدیدی برخورد نکرده‌ایم و آخرین موارد همان بوده که در بامداد امروز اعلام شده است.

ملکی گفت: روز گذشته حفر آخرین تونل را که آغاز کردیم در بامداد امروز به پیکر ۴ تن از هموطنان رسیدیم که در زیر آوار مانده بودند دست و پاهایشان بیرون بود اما به دلیل جراحات وارده و حتی سوختگی جان خود را از دست داده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در رابطه با پیش‌بینی زمان اتمام آواربرداری گفت: پیش‌بینی دقیق سخت است گاهی برخی مشکلات ممکن است روند کار کُند کند به طوری که دو روز پیش سازه فلزی بزرگی که در محل حادثه بود نیروی زیادی از ما گرفت.

وی افزود: فکر می‌کنم حداقل سه روز دیگر زمان باقی مانده باشد تا آواربرداری به اتمام برسد اما نکته مهم این است که ما با کمبود وسایل و تجهیزات مواجه نیستیم و دستگاه‌های بیل مکانیکی، لودر و غیره در محل ضلع غربی مشغول کارند.

به گزارش فارس، ‌ طی ۵ روز گذشته پیش از ۵۵۰ کامیون آوار را از محل حادثه جمع‌آوری و ۶ هزار تن آهن و مصالح ساختمانی از پلاسکو خارج شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.