​ایلام- استاندار ایلام گفت: در راستای نهادینه ساختن فرهنگ حفاظت از محیط زیست، نهضت کنار گذاشتن اسلحه شکاری در استان ایلام شکل گرفته است و مردم به صورت خودجوش به یاری محیط زیست می شتابند.

نهضت تحویل سلاح شکاری در ایلام شکل گرفته است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدرضا مروارید صبح دوشنبه در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه بیشتر مردم از اهمیت محیط زیست آگاهی دارند و بر این باورند که تخریب محیط زیست، زندگی آنان را به خطر می اندازد و همگی بر ضرورت حفظ و حراست عرصه های طبیعی تأکید دارند.

وی با بیان اینکه مردم این استان در زمینه حفاظت از محیط زیست، بیش از مسئولین دغدغه دارند و در این خصوص نیز از روحیه  مطالبه گری خوبی برخوردار هستند، افزود: مشارکت مردم استان ایلام و گروه های مردم نهاد در حفاظت از محیط زیست ستودنی و نقش آنان بی بدیل است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه در راستای نهادینه ساختن فرهنگ حفاظت از محیط زیست، نهضت کنار گذاشتن اسلحه شکاری در استان ایلام شکل گرفته است و مردم به صورت خودجوش به یاری محیط زیست می شتابند، بیان داشت: مشارکت، همراهی، همکاری و هم افزایی مردم در حراست از منابع طبیعی و محیط زیست، نویدبخش آینده روشنی برای توسعه فرهنگی در این استان است.

محمدرضا مروارید با بیان اینکه اغلب اوقات مردم این استان به خاطر حساسیتی که به امر محیط زیست دارند، اجازه اجرای برخی طرح ها و پروژه های عمرانی و صنعتی را نمی دهند، یادآور شد: مردم ایلام حفظ محیط زیست و منابع طبیعی را بر هر چیز دیگری ترجیح می دهند.

وی با اشاره به اینکه در استان ایلام طرح ها و پروژه های خوبی در راستای حفظ، احیاء و توسعه محیط زیست و منابع طبیعی و مبارزه با پدیده گرد وخاک صورت گرفته است، خاطرنشان ساخت: توسعه جنگل کاری و نهال کاری در سطح استان، از جمله این طرح ها است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.