سربیشه- سرپرست فرمانداری به همراه جمعی از مسئولان سربیشه، با حضور در بیمارستان این شهرستان از معلم فداکار روستای بهامرز ، عیادت و دلجویی کردند.

عشق به خدمت، معلم فداکار را  راهی بیمارستان کرد/ عیادت مسئولان از معلم فداکار سربیشه ای

به گزارش قدس آنلاین، معلم بسیجی، حقداد الیاسیان، دوم بهمن به علت وقوع  سیلاب و بسته شدن جاده ، مسیر ۴ کیلومتری از روستای معروفان  تا روستای بهامرز محل کار خود را برای تعطیل نشدن مدرسه در هوای بارانی و سیلاب پیاده طی کرد.

پیاده روی در هوای بارانی و جاده گلی، فشار زیادی بر بدن وی وارد کرد که سبب شد این معلم فداکار حین تدریس  با احساس ناراحتی شدیدی در قلبش مواجه شود.

این معلم به کمک یکی از روستائیان و با وانت به بیمارستان علی بن ابی طالب سربیشه منتقل شد.

حق داد الیاسیان ۲۴ سال، سابقه خدمت خالصانه و صادقانه، در مناطق محروم زاهدان و سربیشه را دارد که تنها فرزندش را نیز در سال سوم خدمتش در این مناطق به دلیل نیش زدن عقرب و نبود امکانات بهداشتی، از دست داد.

الیاسیان در گفتگو با یک سایت محلی با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۴ سال از خدمتم در آموزش و پرورش می گذرد در این باره گفت: چون شرایط عبور از سیلاب با خودرو امکان پذیر نبود، با پای پیاده به سمت مدرسه حرکت کردم. اما چون زمین به شدت گل شده بود به سختی حرکت می کردم. پس از مدتی پیاده روی نفسم تنگ شد و قلبم به درد آمد که در این زمان مدتی استراحت کردم و دوباره به راهم ادامه دادم تا به مدرسه رسیدم.

وی با اشاره به اینکه در مدرسه هم تدریس را شروع و تا سه ساعت ادامه دادم، اما درد قلبم بیشتر شده بود و مجبور به تعطیل کردن مدرسه شدم گفت: در این زمان به کمک یکی از روستائیان و با وانت به روستای معروفان رفتم و سپس با خودروی خودم به شهر رفتم. اما چون دردم تسکین پیدا نکرد به پزشک مراجعه کردم  که وی پس از انجام معاینه بستری ام کرد.

این معلم بسیجی با اشاره به اینکه قبلا سایقه بیماری قلبی نداشته ام و هم اکنون هم درد قلبم بهتر است افزود: اما خون بدنم بسیار رقیق شده که  از جهت خونریزی خطرناک است و هنوز باید بستری بمانم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.