رشتخوار -رییس شورای شهر رشتخوار گفت: کانون پرورش فکری کودکان به عنوان یکی از مهمترین مراکز آموزش و تقویت خلاقیت کودکان و نوجوانان در کشور در حال فعالیت است که متاسفانه شهرستان ۶۵ هزار نفری رشتخوار با ۱۳ هزار دانش آموز از وجود این مرکز محروم مانده است.

کودکان و نوجوانان رشتخوار کانون پرورشی ندارند

به گزارش قدس آنلاین محمد نجفی با اشاره به نیاز شهرستان رشتخوار به کانون پرورش کودکان و نوجوانان در جمع نوجوانان مسجد علی ابن ابی طالب( ع) اظهار داشت:شهرستان رشتخوار یکی از محروم ترین نقطه  استان خراسان رضوی است که نیازمند توجه و حمایت در جهت تقویت فعالیت ها و تحت پوشش قرار دادن کودکان و نوجوانان است.

وی بیان کرد: وجود فضا و مکان و نیز اعتبارات مورد نیاز جهت تاسیس مرکز کانون پرورش فکری از ضرورت هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد:ایجاد  کانون پرورش فکری کودکان  و نوجوانان در رشتخوار می تواند بیش از نیمی از جمعیت شهری و روستایی را تحت پوشش خود قرار دهد.

رییس شورای شهر رشتخوار گفت: برای رفع نیازهای کودکان در مناطقی که در آنها مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وجود ندارد، کتابخانه های سیار  باید مستقر شده و به جامعه مخاطبان خود خدمات ارایه کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.