سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: نتایج و گزارش بررسی‌های حادثه ساختمان پلاسکوی تهران پس از تعطیلات ۲ هفته‌ای مجلس، به صحن ارائه می‌شود.

اسناد اقدامات انجام شده برای حادثه پلاسکو بررسی شد/ گزارش پس از تعطیلات مجلس ارائه می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل و سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: نشست امروز دوشنبه (4 بهمن ماه 95) کمیسیون عمران با دستور بررسی حادثه ساختمان پلاسکوی تهران برگزار شد.

وی افزود: این جلسه با حضور دستگاههای مربوطه، معاونان و رؤسای این دستگاهها از جمله رئیس بنیاد مستضعفان کشور، اورژانس، معاون دادستانی، معاون وزیر کشور، معاون شهردار تهران، رئیس سازمان آتش‌نشانی، معاون وزیر کار و اعضای کمیسیون عمران برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: در این جلسه به بررسی وظایف دستگاههای مختلف پرداخته شد همچنین اقداماتی که باید قبل از وقوع حادثه صورت گیرد نیز تشریح شد. همچنین اموری که وزارت کار و شهرداری در پی این حادثه برعهده داشتند نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

بدری بر همین اساس اضافه کرد: در ادامه نشست، نظرات نمایندگان نیز به مسئولان حاضر در جلسه ارائه شد چرا که نمایندگان کمیسیون‌های اجتماعی و بهداشت نیز در این جلسه به عنوان کمیسیون فرعی حضور داشتند. پس از بررسی‌های مختلف، اسناد و مدارک صورت گرفته در پی حادثه پلاسکوی تهران به نمایندگان ارائه شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود اعلام کرد: در پایان جلسه به جمع‌بندیهایی درباره حادثه پلاسکو رسیدیم که این بررسی‌ها و گزارش کامل اقدامات انجام شده هفته پس از تعطیلات مجلس هیئت رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد هرچند قرار بود قالیباف شهردار تهران در این جلسه حضور یابد اما بنا بر عدم حضور او، به دلایل مختلف اگر لازم باشد با حضور وی اسناد و مدارک امور انجام شده برای حادثه پلاسکو بررسی خواهد شد. ممکن است جلسه بعدی کمیسیون در صورت لزوم با حضور وی تشکیل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.