معاون شهردار تهران گفت: منطقه ۲۰به عنوان قبله تهران از مناطق ویژه پایتخت محسوب می شود و تحت حمایت های همه جانبه از سوی مدیریت شهری تهران است.

منطقه ۲۰ به عنوان قبله تهران محسوب می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، مجتبی عبدالهی اظهار داشت: یکی از مهمترین رویکردهای اجتماع محور شهرداری تهران در یک دهه گذشته، کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تهران بوده است که با بررسی پروژه های اجرا شده در مناطق جنوبی، شاهد تحقق این رویکرد مهم هستیم.

عبدالهی توسعه بزرگراه امام علی(ع) و خط شش مترو در منطقه ۲۰ تهران را نمونه ای از مهمترین پروژه های این منطقه جنوبی برشمرد و گفت: برای هر یک کیلومتر احداث مترو، ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه می شود.

وی ادامه داد: منطقه ۲۰ به عنوان قبله تهران از مناطق ویژه پایتخت محسوب می شود و تحت حمایت های همه جانبه از سوی مدیریت شهری تهران است.

عبدالهی گفت: ایجاد قرارگاه های فرهنگی، تحکیم بنیان خانواده، مبارزه با فساد اخلاقی، رسیدگی به حاشیه نشینی و نقاط بحرانی شهرها از مهمترین موارد مورد تأکید مقام معظم رهبری است که با زمینه های فعالیت کانون ها و خانه های سراهای محلات ۳۵۴ گانه شهر تهران همخوانی دارند.

وی با اشاره به اینکه توسعه فعالیت های اثرگذار خانه ها و کانون های اجتماعی محلات موجب کاهش دغدغه های رهبری می شود، گفت: شورایاران، مدیران محله و هیئت امنای محلات، حکم ریش سفیدان هر محله را دارند که با احساس مسئولیت در قبال شهروندان، می توانند در رفع مشکلات خانواده های آسیب پذیر موثر عمل کنند.

عبدالهی به محوریت مساجد در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه مسائل ارزشی جامعه ما از مساجد و پایگاه های مذهبی نشأت گرفته اند، تمام فعالیت های اجتماعی و فرهنگی با رویکرد مسجد محوری برنامه ریزی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.