ملی پوش ۱۰۵ کیلویی وزنه برداری کشورمان معتقد است؛ در رقابت با وزنه برداران هم وزنم بسیار تلاش می کنم که از آن ها عقب نمانم.

محمدپور: حریفان زیادی دارم اما از آنها عقب نمی‌مانم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، سعید محمد پور دارنده مدال طلای بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان تصریح کرد: در چند ماه  گذشته تمریناتم را در اردبیل ادامه می‌دادم. همیشه در مورد تمریناتم با سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی صحبت می‌کنم و برای حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری آماده هستم و انگیزه زیادی دارم.

وی در خصوص رقابت با حریفان داخلی و خارجی خود در دسته ۱۰۵ کیلوگرم گفت: در اردوی تیم ملی، خیلی رفیق دارم و رقابت جدی را با آن‌ها در اردوی تیم ملی خواهم داشت. در خارج از کشور نیز رقبای قدرتمندی از ارمنستان، ازبکستان و قزاقستان دارم و تمام تلاشم این است که از حریفان عقب نمانم.

قهرمان المپیک در خصوص آسیب دیدگی که از ناحیه آرنج داشت؛ تاکید کرد: تمریناتم به گونه‌ای است که فشار زیادی به آرنجم وارد نشود و چند روز پیش هم به تهران آمدم با پزشک و فیزیوتراپ صحبت کردم برهمین اساس هیچ مشکلی برای آغاز تمرین در تیم ملی ندارم.

محمدپور در خصوص رعایت قوانین اردویی توضیح داد: یک ورزشکار حرفه‌ای باید تابع قانون و مقررات تیم باشد و به صورت حرفه ای تمرینات خود را ادامه دهد تا به نتیجه دلخواه خود برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.