فابرگاس معتقد است این تیم نیاز زیادی به برد مقابل هال سیتی داشته است.

فابرگاس: برای برنده شدن و لذت برد فوتبال بازی می کنم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از طرفداری، سسک فابرگاس هافبک اسپانیایی چلسی معتقد است این تیم با وجود عدم ارائه بازی همیشگی خود موفق شد تیم هال سیتی را شکست دهد و اکنون آماده است تا در دو دیدار پیش رو در مقابل برنتفورد و لیورپول به روند بردهای خود ادامه دهد. 

فابرگاس در خصوص بازی با هال سیتی به وب سایت رسمی چلسی گفت: پیش از هر چیز می خواهم بگویم همه ما در چلسی امیدوار هستیم رایان میسون که در این بازی آسیب دید هر چه زودتر بهبود پیدا کند.  بازی سختی بود. از ابتدا می دانستیم چنین خواهد بود. به خوبی برای این بازی آماده شده بودیم و آن را در زمین هم نشان دادیم. در لیگ برتر هیچ دیداری ساده نیست و از کسب سه امتیاز بازی بسیار خوشحالیم. در نیمه اول شاید بازی خیلی خوب و سریعی ارائه نکردیم اما گاهی برای پیروز شدن حتما نیاز نیست که شما زیبا بازی کنید.

فابرگاس در خصوص ارسال پاس گلی دیگر در این بازی نیز گفت: اتفاق خوبی بود. من برای برنده شدن و لذت بردن فوتبال بازی می کنم. وقتی من بازی نمی کنم ناراحت هستم اما از این که تیم کار خود را عالی انجام می دهد خوشحال می شوم. فوتبال زندگی من است. همه چیز من فوتبال است. هر وقت در زمین هستم سعی می کنم تا بهترین نمایش خود را داشته باشم. در این بازی هم همین اتفاق رخ داد. من به زمین آمدم و خواستم به مربی ثابت کنم که چرا شایسته بازی کردن هستم.

چلسی در بازی بعدی خود باید در جام حذفی به مصاف برنتفورد برود و سپس راهی آنفیلد خواهد شد تا با چلسی دیدار کند. فابرگاس در این باره هم گفت: ما بازی سختی در جام حذفی داریم و سپس در لیگ هم بازی مهمی پیش رو داریم. اطمینان دارم مربی به بهترین شکل تیم را آماده خواهد کرد. لیورپول یکی از بهترین تیم های لیگ تا به اینجا بوده است. ما فقط می خواهیم بازی خود را انجام دهیم. تا کنون فصلی عالی داشته ایم و چرا نباید چنین روندی را ادامه دهیم؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.