اینجا می توانید خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را بخوانید.

رصدخانه

ناپاک‌ترین ها از نگاه ترامپ

عصرایران/ به گزارش خبرگزاری ها، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در واکنش به تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه خود و در انتقادی تند گفت: روزنامه‌نگاران از ناپاک‌ترین افراد در جهان هستند.

مدت زمان نداشت

ایسنا/ علیزاده‌طباطبایی- وکیل مهدی هاشمی- با بیان اینکه مرخصی مهدی هاشمی مدت زمان نداشت، می گوید: اتمام مدت مرخصی هنوز به مهدی هاشمی ابلاغ نشده است.

خط و نشان

عصرایران/ مسعود بارزانی- رئیس اقلیم کردستان عراق- در حاشیه اجلاس جهانی داووس به روزنامه "الشرق الأوسط" چاپ لندن گفت: اگر مالکی نخست وزیر شود، استقلال کردستان را اعلام می‌کنم.

خبر تایید نشده

عصر ایران/ خبرگزاری اینترفکس روسیه به نقل از منابع امنیتی اوکراین مدعی شد: اوکراین هواپیمای حامل محموله سلاح را به مقصد ایران توقیف کرده است.

استاد خبرهای جعلی

باشگاه خبرنگاران/ دان اسکانیو نام کسی است که از این پس توییتر ترامپ را اداره می کند. او همراه ترامپ در زمین گلف بوده و از این پس مدیر شبکه‌های اجتماعی ترامپ است. اما اسکاتیو به انتشار اخبار جعلی مشهور است.

از ترامپ می‌ترسند 

ایرنا/ «عبدالباری عطوان» تحلیلگر فلسطینی و سردبیر روزنامه رای الیوم

می نویسد: کشورهای عرب از هیچ مولفه قدرتمندی برای فشار بر رئیس جمهور آمریکا برخوردار نیستند و اگر بگوییم بیشترشان از ترامپ از ترس برخود می لرزند، مبالغه نکرده ام.

نامه محرمانه

ایسنا/ به گزارش شبکه سی.بی.سی، دونالد ترامپ در مراسم شروع کارش در کاخ سفید با نشان دادن پاکت نامه اوباما گفت: به دفتر ریاست‌جمهوری رفتم و این نامه زیبا را از اوباما پیدا کردم. نوشتن این نامه نظر لطف او بوده و ما از این کار خرسندیم.متن نامه‌هایی که روسای جمهوری سابق برای جانشینان خود می‌نویسند، محرمانه است و پس از چند سال از طبقه‌بندی محرمانه خارج می‌شود.

سودای زاکربرگ 

ایسنا/ به گزارش دویچه وله، مارک زاکربرگ پس از راه اندازی فیس‌بوک اکنون رویای بزرگ‌تری در سر می‌پروراند. مجله آتلانتیک چالش ۲۰۱۷ زاکربرگ برای دیدار با مردم در همه ۵۰ ایالت آمریکا تا پایان سال را از نشانه‌های خیز برداشتن زاکربرگ ۳۲ ساله برای ریاست‌جمهوری می‌داند.

تا سال ۲۰۲۰ زاکربرگ ۳۶ ساله می شود.

نامه انتقادی

ایلنا/ اعضای فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر تهران در نامه‌ای به رییس صداوسیما از عملکرد این رسانه در ماجرای پلاسکو انتقاد و اعلام کردند همه میهمانان و مسوولان حاضر در گفت‌وگوهای تلویزیونی به صورت هدفمند به دنبال سلب مسوولیت از مقصران و متخلفان این حادثه بوده‌اند.

مجوز داعش

العالم/ گروه تروریستی داعش در حکمی، مجوز کشتن زنان و کودکان فراری از مناطق اشغالی این گروه را صادر کرد.

نامزدی سیدحسن خمینی 

ایلنا/ محمدرضا خاتمی-نایب رییس مجلس ششم- می گوید: ورود آیت الله سید حسن خمینی به انتخابات خبرگان یک تصمیم جدی است و اگر ایشان بخواهد وارد صحنه شود، نه تنها اصلاح طلبان بلکه بخش بزرگی از اصولگریان معتدل از او حمایت می کنند.

خبر شبکه یک

عصر ایران/ بخش خبری شبکه یک سیما "تظاهرات ضد ترامپ در شهرهای آمریکا و جهان" را به " تظاهرات ضد آمریکا" تبدیل کرد!

اتهام رشوه 

عصرایران/ به گزارش اسکای نیوز عربی، شبکه دهم تلویزیون اسرائیل اعلام کرد: نتانیاهو، همسرش سارا و پسرشان یائیر در معرض محاکمه به اتهام دریافت رشوه در قالب هدیه هستند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.