وقتی او مربی اینتر شد، این تیم در پله نهم لیگ دست و پا می زد و حالا به رتبه پنجم صعود کرده است. اینتر درآن زمان هشت امتیاز از تیم مونته لا کمتر داشت و حالا دو امتیاز هم از روسونری که البته یک بازی کمتر انجام داده اند، بیشتر دارد.

بازگشت اینتر به جمع قدرت های اروپا؟/ اگر پیولی زودتر آمده بود...

قدس آنلاین - گروه ورزشی: وقتی فرانک دی بوئر از سمت مربیگری اینتر اخراج شد، هواداران این تیم به دو دسته تقسیم شدند. گروهی از آنها از مربی هلندی دفاع کرده و مشکل اینتر را چیز دیگری دانستند. البته هنوز چیزی خلاف این امر ثابت نشده ولی آمار حاصل شده در دوران استفانو پیولی حق را به این گروه از هواداران نراتزوری نمی دهد. از وقتی دی بوئر آپیانو جنتیله را ترک کرده، اینتر 25 امتیاز از مجموع 30 امتیازی که باید در 10 مسابقه کسب می کرده را بدست آورده که سه امتیاز به استفانو وکی که به طور موقت پیش از پیولی هدایت تیم را دردست گرفت، تعلق دارد. 22 امتیاز دیگر حاصل زحمت مربی سابق لاتزیو است. پیولی تا امروز 22 امتیاز از مجموع 27 امتیاز در 9 مسابقه لیگ را کسب کرده و در اولین بازی اش که دربی برابر میلان بود با روسونری مساوی کرد. او به ناپولی باخته و هفت بازی دیگر را با پیروزی پشت سر گذاشته است. آماری باورنکردنی برای تیمی که شروع فصلی فاجعه بار و ناامید کننده داشت.

وقتی او مربی اینتر شد، این تیم در پله نهم لیگ دست و پا می زد و حالا به رتبه پنجم صعود کرده است. اینتر درآن زمان هشت امتیاز از تیم مونته لا کمتر داشت و حالا دو امتیاز هم از روسونری که البته یک بازی کمتر انجام داده اند، بیشتر دارد. میانگین امتیازهای کسب شده اینتر پیولی 2.44 درهرمسابقه بوده و تنها ناپولی دراین مدت با کسب 24 امتیاز عملکردی بهتر از این تیم داشته است. حالا سوال اینجاست که اگر پیولی از ابتدای فصل به جای دی بوئر کارش را شروع کرده بود، اینتر هم اکنون کجای جدول قرار داشت؟ با درنظرگرفتن این روند آماری، تیم او باید با بیش از 51 امتیاز و 3 امتیاز بیشتر از یوونتوس که یک بازی کمتر انجام داده، در صدر جدول جا خوش می کرد...اگرچه این فقط یک تخمین نسبتا خوشبین رسانه ای است ولی بهرحال پیولی دراین تیم فقط و فقط معجزه کرده است.

رویای غیرممکن مسی
مردی که حالا محبوبیتش در اینتر روز به روز افزایش پیدا می کند، هر روز باید در مورد احتمال حضور لیونل مسی در اینتر که هرازگاهی خبرش دررسانه های ایتالیایی منتشر می شود، اظهارنظر کند. پیولی همچنان می گوید که حضور ستاره آرژانتینی دراینتر یک رویای دست نیافتنی است. " من در نهایت صداقت می گویم که نباید هیچکس و هواداران را سرکار گذاشت... باشگاه همیشه گفته که چنین خریدی یک رویاست و قابل تحقق نخواهد بود." پیولی درواقع همان حرف هایی که دارو دسته سونینگ در این تیم تکرار می کنند را به زبان می آورد. مالکان چینی همین چند روز پیش برای هزارمین بار گفته بودند که حضور مسی در اینتر منتفی است، حتی اگر ستاره تیم کاتالونیایی در تمدید قراردادش با بارسلونا تاخیر بیندازد.

خط قرمز چمپیونزلیگ
پیولی ترجیح می دهد در مورد چیزهای واقعی و ممکن حرف بزند. ازنظر او اینتر دوران بسیار خوبی را سپری می کند ولی حرف زدن از کسب سهمیه چمپیونزلیگ فصل آینده خیلی باب میل او نیست. " هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و باید سعی کنیم از هر مسابقه نهایت امتیازها را کسب کنیم."

اینتر دو هفته دیگر با یوونتوس در ورزشگاه خانگی این تیم بازی دارد و آن بازی زمان مناسبی برای مشخص شدن عیار حقیقی تیم پیولی خواهد بود." یووه قابلیت های زیادی دارد. آنها در پنج دوره قبلی لیگ قهرمان شده اند و یک بار هم در فینال لیگ قهرمانان بازی کرده اند. یووه بسیار قدرتمند است ولی شکست ناپذیر نیست. آلگری هم مربی بزرگی است و خیلی خوب این تیم را تحت کنترل دارد."

سیمئونه فعلا منتظر بماند
پیولی که پیشتر سابقه همکاری با آنتونیو کاندروارا در لاتزیو داشته، از بدو ورودش به اینتر با او کمی مشکل داشت ولی ظاهرا روابط آنها هفته به هفته بهتر شده و به قول پیولی امروز همه چیز خوب پیش می رود" اتفاق خاصی رخ نداده بود که رابطه ما تیره و تار شود. کاندروا انتظار داشت که کاپیتان اینتر باشد و من انتخاب دیگری کردم. اما بعد همه چیز خوب پیش رفت. مشکلی نداریم. برای اینکه هردوی ما یک هدف را در اینتر دنبال می کنیم"
نتایجی که اینتر با پیولی کسب کرده، شایعه ورود دیه گو سیمئونه مربی اتلتیکو مادرید را به تیم سابقش کمرنگ کرده و پیولی هم با قاطعیت دراین مورد نظر می دهد:" شایعه حضور او در اینتر هرگز من را ناراحت نکرد. می دانم که تیم بزرگی به من سپرده شده و دیگر مربیان بزرگ دنیا دوست دارند جای من باشند. اما فعلا من اینجا هستم و باید روی کارم تمرکز کنم و بهترین نتایج را بگیرم. سپس نتایج در مورد کار من تصمیم می گیرند و امیدوارم که درپایان فصل همه چیز به نفع ما رقم خورد"

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.