سرمربی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که تیمش از نمایشی که برابر صنعت نفت داشت بهتر خواهد شد.

منصوریان: دوست ندارم با رحمتی برخورد کنم/ اعتقادی به ترکیب ثابت ندارم

قدس آنلاین - گروه ورزشی: استقلال بازی مهمی را درآبادان برد وموفق شد صنعت نفت، این تیم ریشه داروقدیمی را با 3 گل مغلوب کند. نتیجه ای که به نظرمی رسد حاش امنیت مناسبی برای سرمربی آبی ها ایجاد کرده تا او دربازی های مهم با السد وسپس دربی ازتمرکزکافی برخوردارباشد وبتواند بهترین تصمیم را درراستای انتخاب ترکیب اصلی استقلال انتخاب کند. با توجه ب تغییرات پی درپی درترکیب استقلال درحقیقت انتخاب 11مرد اصلی که زمینه سازپیروزی آبی ها شود، مهم ترین اقدام محسوب می شود که منصوریان نیز به آن واقف است...

_درآبادان برد بزرگی را به دست آوردید. بردی شبیه آنچه پرسپولیس هم مقابل دیگرتیم خوزستانی رقم زده بود.
ازنتیجه این بازی خیلی خوشحالم اما می توانیم به لحاظ سبک بازی بهترشویم. اعتقاد دارم که این تیم قابلیت های بسیاری دارد.

_تا این اندازه که هم السد را ببرد وهم دربی را؟
هیچ کاری نشد ندارد. ما بازیکنان باانگیزه ای داریم. اگربه ترکیب استقلال مقابل صنعت نفت آبادان دقت کنید می بینید که تیم من دوباره جوان شده بود. درواقع رازموفقیت ما بها دادن به همین بازیکنان است. باید ازاین فصا بیشترین بهره را ببریم ودربازی های مهم آتی پیروزباشیم.

_ ترکیب شما ثابت خواهد ماند یا اینکه بازهم تغییراتی درپیش خواهید داشت؟
من به ترکیب ثابت اعتقاد ندارم. این را بازهم تکرارمی کنم.

_فکرنمی کنید که تحولات پی درپی مشکل سازباشد؟
خیلی ازتیم های بزرگ اروپایی همین شیوه را دنبال می کنند. توجه داشته باشید که وقتی درباره تیم بزرگ حرف می زنید این بدان معنا است که همه بازیکنان توانایی حضوردرترکیب اصلی را دارند.

_بازگشت مهدی رحمتی اما به اعتقاد برخی عقب گرد بود. این تحلیل را باوردارید؟
نه، چنین اعتقادی ندارم. مهدی رحمتی هم جزواستقلال است ومن دوست ندارم برخورقهری با کسی داشته باشم. باید مشکلات را مدیریت کنیم. رحمتی بازیکن ما است وباید درمواقع لزوم ازاو استفاده کنیم.

_ظاهرامی خواهید دربازی های بزرگ آتی ازاین دروازه بان استفاده کنید؛ درست است؟
ترکیب ما یک روزقبل ازبازی ها مشخص می شود. ازالان معلوم نیست که چه کسی درچارچوب دروازه قرارمی گیرد.

_ درباره زمانبندی دربی ظاهرا اعتراض هایی دارید. شما با بهروان حرف زدید؟
بله، من با ایشان حرف زدم وپیشنهاد دادم که دربی را یک روزبه تعویق بیندازند تا استقلال هم به مانند پرسپولیس زمان کافی برای تمرین وریکاوری داشته باشد. اما نمی دانم با این خواسته موافقت می شود یا نه. من به بهروان گفتم به خاطرنام استقلال با این خواسته موافقت کنید. فکرنمی کنم اگردربی یک روزبه تعویق بیفتد اتفاق بدی رخ دهد. انشاء ا... با خواسته ما موافقت می کنند.

_با اضافه شدن تیموریان وجبارف انتخاب ترکیب اصلی استقلال برای تان سخت ترنمی شود؟
استقلال تیم بزرگی است وتیم بزرگ نیازبه بازیکنان با تجربه دارد. ما به این بازیکنانی که نام بردید نیازداریم واگرازمرحله پلی آف لیگ قهرمانان صعود کنیم اهمیت این بازیکنان برای استقلال بیشترمی شود. امیدواریم که با حضوراین بازیکنان استقلال هیچ کمبودی به لحاظ نفری دربازی های بزرگ آتی حس نکند. ما روزآن ها حساب ویژه بازکرده ایم اما جوان ها را هم ازیاد نخواهیم برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.