زاهدان-بارندگی های اخیر در استان سیستان و بلوچستان موجب آبگرفتگی تعداد ۲۰۰ واحد مسکونی در شهرستان خاش از توابع این استان شد.

سیلاب ۲۰۰ واحد مسکونی در خاش را محاصره کرد/یک گردان از ارتش به حالت آماده باش درآمد

به گزارش قدس آنلاین، فرماندار شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان شامگاه دوشنبه در نشست اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان بیان کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر تاکنون افزون بر ۶۰ خانوار را در مکان های امن اسکان داده اند و همچنان کار امدادرسانی ادامه دارد.

محمداکبر چاکرزهی بیان کرد: برق بخشی از نقاط روستایی دهستان پشتکوه بخش مرکزی این شهرستان به دلیل اتصال شبکه ای قطع شده و متاسفانه امکان تردد جرثقیل به آن نقطه نبوده اما پرسنل سخت کوش اداره برق تلاش دارند در اسرع وقت مشکل مردم را حل کنند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان خاش افزود: علاوه بر این یک گردان از ارتش با تجهیزات و امکانات خودرویی و تانکر آبرسانی برای تامین مواد غذایی و نیز امنیت و انجام کارهای امدادی در آماده باش هستند.

شهردار خاش نیز گفت: رعایت نکردن مباحث فنی در ساخت و سازها و انتخاب زمین در محلی نا مناسب برای مردم درد سرساز شده و خسارتهای فراوانی به آنان وارد آمده است.

عبدالمجید تمندانی افزود: در صورت تداوم بارشها آمار ۲۰۰ خانواری اعلام شده دچار آبگرفتگی شدید به مراتب بیشتر خواهد شد.

ابراهیم ایرندگانی رئیس اداره هواشناسی شهرستان خاش نیز گفت: با احتساب بارشهای روز نخست بهمن ماه و بارشهای شب گذشته و امروز و امشب حدود ۱۰۰ میلی متر باران در خاش باریده است که بر اساس پیش بینی ها تا روزهای آتی امید می رود مقدار بیشتری بارش را در خاش شاهد باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.