اصفهان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان اصفهان اعلام کرد: امسال یک هزار و ۵۰۰ واحد از منازل مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اصفهان با هزینه بیش از ۲۳میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و کمک خیران تعمیر و بهسازی شده است.

۱۵۰۰ سرپناه مددجویان تحت پوشش امداد اصفهان تعمیر و بهسازی  شد

به گزارش قدس آنلاین  حمید رضا شیران گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۲میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای احداث و خرید منزل مسکونی۴۶۴ مدد جوی شهری و روستایی تحت پوشش این نهاد ازمحل اعتبارات دولتی، کمیته امداد، کمک خیران و آورده خانوارها هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بیش ترین کمک های ارائه شده در بخش مسکن مدد جویان روستایی در شهرستان های فریدون شهر و خور و بیابانک انجام شده، گفت: امسال یک هزار و ۵۰۰ واحد از منازل مسکونی مددجویان تحت پوشش با هزینه بیش از ۲۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و کمک خیران تعمیر و بهسازی شده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل۲۰ درصد افزایش داشته است.

حمید رضا شیران از احداث و تامین ۱۶۰ مورد مسکن شهری برای مددجویان تا پایان امسال هم خبر داد و افزود: مسکن یکی از ضروری‌ترین و اولویت دارترین نیاز مددجویان این نهاد است و اگر مسکن مددجویان از لحاظ احداث و بهسازی به تراز مناسبی برسد بسیاری از مشکلات آنان بر طرف می شود.

وی با اشاره به اینکه در استان اصفهان  ۱۸۰هزار نفر تحت پوشش این نهادهستند، گفت: به دلیل نامساعد بودن وضعیت اقتصادی و معیشتی افراد تحت پوشش برای تامین و خرید مسکن، خواستار همکاری سایر حوزه ها و دستگاه های خدماتی و حمایتی به ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای بر طرف کردن این نیاز اساسی مدد جویان هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.