ساری- استاندار مازندران گفت: حماسه ششم بهمن آمل افتخاری ماندگار برای سرزمین علویان است.

حماسه ششم بهمن آمل افتخاری ماندگار برای سرزمین علویان است

به گزارش قدس آنلاین، ربیع فلاح جلودار در جلسه شورای معاونین استانداری یاد و خاطره شهدای حماسه اسلامی و مردمی ششم بهمن سال ۶۰ آمل را گرامی داشت و تاکید کرد: مردم علوی و ولایتمدار مازندران در عشق و ارادت به اهل بیت و دفاع از اسلام و انقلاب همیشه پیشگام و پیشتاز هستند.

وی اضافه کرد: حماسه بزرگ و تاریخی مردم آمل آنقدر عظمت داشت که حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در وصیت نامه سیاسی و الهی شان از این حماسه یاد کردند.

استاندار مازندران اقتدار و عزت ایران اسلامی را در سایه خون شهدا و فداکاری و ایثار مردم عزیز خواند و یادآور شد: مردم آمل با ایمان و بصیرت و با فداکاری و ایثار نقشه شوم دشمنان را که قصد تصرف و اشغال شهر آمل را داشتند نقش بر آب کردند و پاسخ دندان شکنی به دشمنان دادند.

فلاح ابراز امیدواری کرد تا زمنیه انتقال ارزشها و ابعاد این حماسه ماندگار به نسل های آینده فراهم گردد.

استاندار مازندران همچنین به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین و مناسب ترین فرصت برای تبیین کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فلاح گفت: ضرورت دارد دستاوردها و اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ایجاد امید و اعتماد به خوبی برای مردم بویژه نسل جوان و نوجوان تبیین گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.