بهشهر- رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم توسعه بر حمایت از ایثارگران و مستمری ‌بگیران تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی است و در همین راستا مستمری اقشار تحت پوشش نهادهای حمایتی حداقل دو و نیم برابر افزایش می‎یابد.

حقوق مستمری بگیران دو و نیم برابر می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر این نماینده مجلس، علی محمد شاعری افزود: مقرر شد مستمری‌ افراد تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی ۲۰ درصد حداقل دریافتی کارکنان دولت باشد و این میزان هرساله بر اساس نرخ تورم افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دریافت حقوق‌های نجومی مشکلاتی را در جامعه ایجاد کرد و باعث بیاعتمادی مردم شد، باید سازوکار مناسبی برای نظارت بر حسابهای مدیران و مسؤولان اتخاذ شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در برنامه ششم توسعه برای مقابله با فساد مالی و حقوق‌های نجومی و غیرمتعارف، سیستمی تحت عنوان هوشمندسازی نظارت بر پرداخت‌ها و دریافت‌ها در نظر گرفته شد که مردم به صورت آنلاین بتوانند به این سایت دسترسی داشته باشند و تمامی پرداختی‌ها و دریافتی‌های مدیران ارشد را در بدنه دولت رصد کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.