مشهد- برخورد شدید ۹دستگاه خودروی سبک و سنگین در محور باغچه _ مشهد ۱۲ مصدوم بر جای گذاشت و یک دستگاه خودروی سواری بطور کامل در آتش سوخت.

خودروی سواری در محور باغچه _ مشهد در آتش سوخت

به گزارش قدس آنلاین، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: طی تماس با سامانه ۱۲۵ و اطلاع‌رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی مشهد گروه پیشگیری از حریق و نجات ایستگاه های شماره ۹ شهدا و ۳۹ را به محور باغچه _ مشهد اعزام شدند.

آتشپاد سوم مهدی رضایی افزود: در این حادثه ۷ دستگاه خودروی سواری، یک دستگاه آمبولانس بخش خصوصی و یک دستگاه کامیون به علت نامعلومی با یکدیگر برخورد کردند که در پی آن یک دستگاه خودرو سواری به طور کامل در آتش سوخت.

وی گفت: در اثر شدت این برخورد نیز ۱۲ نفر از سرنشینان خودرو ها مصدوم شدند که چهار تن آنها به بیمارستان منتقل و مابقی در محل مداوا شدند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: با اشاره به حضور آتش نشانی ملک آباد، تکنسینهای اورژانس و امدادگران هلال احمر در محل حادثه ، افزود: نجاتگران آتش‌نشانی به سرعت با قطع جریان برق خودروها و نصب علائم هشداردهنده در جاده، محل حادثه را ایمن‌سازی و از وقوع حریق احتمالی به واسطه نشت سوخت از خودروها اقدام کردند.

آتشپاد سوم رضایی افزود: نجاتگران آتش‌نشانی پس از انتقال خودروها به حاشیه امن اتوبان و تحویل محل حادثه به عوامل راهور با عادی شدن عبور و مرور به ماموریت خود پایان دادند.

علت بروز این حادثه توسط پلیس راهور دردست بررسی می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.