طی چند روز گذشته یک خبر حاشیه ای از زندگی شخصی یک فوتسالیست، این رشته را که پیش از این شاهد حواشی داخل میدان بودیم، به حواشی بیرون میدان هم سوق داد.

دام دختر شیاد برای بازیکنان تیم ملی فوتسال

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبر ورزشی، اجرای احضار یک بازیکن فوتسال به حراست فدراسیون اصل خبر بود با این توضیح که  یکی از بازیکنان فوتسال کشورمان به حراست فدراسیون فوتبال احضار شد و در مورد پرونده ای که پای او در میان است توضیحاتی ارائه کرد.

این بازیکن درگیر یک شکایت خصوصی شده و حتی پای این پرونده به محاکم قضایی هم رسیده و احتمال حکم کیفری برای او وجود دارد. البته چند روز بعد حراست فدراسیون فوتبال اعلام کرد به این مسائل شخصی ورود نخواهد کرد و طرفین باید آن را در مراجع مربوطه پیگیری کنند.ماجرا به شکایت یک دختر از بازیکن سرشناس فوتسال برمی گردد که جزئیات آن قابل انتشار نیست اما این خانم قصد داشته با کشیدن پای پرونده به فدراسیون فوتبال،به نوعی این بازیکن مطرح را در زندگی ورزشی و حرفه ای هم گرفتار کند اما حراست فدراسیون وقتی ادله مناسبی برای این قضیه پیدا نکرده ترجیح داده تا به آن ورود نکند و ماجرا را به مراجع غیر فوتبالی واگذار کند.

گرچه تیر این دختر خانم در به خطرانداختن موقعیت حرفه ای فوتسالیست سرشناس به سنگ خورده اما او قصد دارد در مراجع دیگر پرونده را پیش ببرد. پرونده ای که البته مفاد آن تنها گریبان این فوتسالیست را نگرفته و به نظر می رسد دامی است که از سوی این دختر شیاد برای چند فوتسالیست دیگر هم پهن شده بود.پیش از این یک بازیکن فوتبال ساحلی و سه بازیکن از یک تیم شهرستانی هم فریب این دختر را خورده بودند،دختری که پس از ریختن طرح دوستی و اسباب آشنایی به نوعی به تلکه کردن فوتسالیست ها پرداخته و از آنها باج می گیرد.

در پرونده آخر که مربوط به فوتسالیست سرشناس است ، دختر مورد نظر درخواستی مالی را برای حق السکوت یا هر چیز دیگری که نام آن ر ا بگذارید کرده و آن زمان بوده که بازیکن فوتسال از دامی که این دختر برای او پهن کرده مطلع می شود. اتفاق مشابه البته نه به این شدت پیش از این برای سه بازیکن ذکر شده که دوتای آنها از فوتسالیست های سرشناس تیم ملی هستند هم رخ داده اما به نظر می رسد در مورد آخر دختر شیاد طرف را حسابی ساده فرض کرده و این درخواست میلیونی را مطرح کرده است.

از آنجایی که از ریز جزئیات  ماجرا اطلاع دقیق نداریم نمی دانیم این قضیه در مراجع قضایی چه مسیری را می پیماید و آیا فدراسیون فوتبال که پیش از این خودش را در این ماجرا کنار کشیده بود به این قضیه ورود می کند یا نه اما در هر صورت حتی اگر حق با فوتسالیست قصه ما هم باشد باید گفت که زندگی حرفه ای اخلاق حرفه ای را هم می طلبد و نباید به راحتی اجازه داد هرکس به زندگی خصوصی افراد وارد شده و از آن سو استفاده کند به خصوص که زندگی چهره های سرشناس بیش از بقیه زیر ذره بین است و شاید کوچکترین حرکت اشتباه به تباهی زندگی شخصی و حرفه ای او منجر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.