گناباد-فرماندار گناباد از روند کند پیمانکار اجرای روشنایی محور پلیس راه تا بیدخت انتقاد کرد و خواستار تسریع دراتمام این پروژه شد.

انتقاد فرماندار گناباد از روند کند اجرای روشنایی پلیس راه گناباد

به گزارش قدس انلاین  فرماندار گناباد ظهر سه شنبه  در جلسه شورای ترافیک شهرستان که در محل شهرداری این شهر برگزار شد خواستار تسریع در اتمام پروژه شد و گفت: هم افزایی در بین دستگاهها در شهرستان مناسب است اما در برخی موارد  ضوابط درون سازمانی  باعث مشکلاتی برای شهر شده که مسولین ذیربط باید برای  رفع این موانع بکوشند.

محمد علی نبی پور با انتقاد از روند کند و لاک پشتی پروژه روشنایی  پلیس راه گناباد  تا شهر بیدخت گفت متاسفانه این پروژه چندین سال است که اجرا نشده و هم اکنون هم که اعتبار دارد با کندی اجرا می شود  که بایستی توسط مسولین مربوطه پیگیری و در اجرای ان تسریع شود.

وی با ارایه گزارشی از  تصادفات درون شهری گفت : با توجه به شاخص  جمعیت شهری گناباد وضعیت مناسب نیست بطوریکه  در ۹ ماهه اول سال ۹۴ تا نه ماهه امسال  تصادفات جرحی از ۲۹۳ مورد به ۲۹۴ مورد افزایش یافته است.

وی با تاکید بر اجرای مصوبات شورای ترافیک گفت :در تخلفات حوزه راهنمایی و رانندگی هیچ اغماضی نخواهد شد وهر دستگاهی که در اجرای مصوبات کوتاهی نماید در رسیدگی به جرائم و خسارات وارده  به نسبت تقصیر نهاده مربوطه حکم صادر خواهد شد. شهردار گناباد هم در خصوص اجرای کمربندی شهر گفت :بیش از ۹۵ درصد مسیر بازگشایی شده و در برخی جاها با مشکل تملک زمین مواجهیم  که امیداواریم با کمک سازمان مسکن و شهر سازی در معاضه زمین با خرده مالکان مسیر کمربندی این مشکل بر طرف شود. علی تقوی افزود :چنانچه مشکل زمین بر طرف شود در مدت ۵ ماه حداقل یک لاین کمربندی اجرایی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.