سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت:می‌دانم شاید درخواست غیر منطقی داشته باشم اما یا یک امتیاز ما را برگردانند یا بازی را تجدید کنند.

درخواست عجیب خداداد عزیزی از مسئولان پس از شکست برابر سایپا

به گزارش قدس آنلاین، خداداد عزیزی در گفت‌وگو با فارس در خصوص اتفاقی که در جریان بازی با سایپا رخ داد، گفت: به خدا قسم نمی‌دانم چه بگویم. من بعد از بازی با پرسپولیس سعی کردم در مورد داوری صحبت نکنم، اما وقتی اینقدر اشتباه فاحش رخ می‌دهد، چکار باید انجام دهم؟

وی افزود:‌ بازی مستقیم 6 امتیازی ما مقابل سایپا با همین اشتباه فاحش باعث شد 3 امتیاز را از دست بدهیم و در واقع تیمی که پایین‌تر از ما بود به خاطر آن گل بالاتر از ما قرار بگیرد. این مسابقات بازی‌های مستقیم تیم‌های پایین جدولی است و در سرنوشت تیم‌ها تأثیر دارد. مثلاً بازی ما با صبا، سایپا و ماشین‌سازی مهم است، وگرنه در بازی‌های دیگر یک اتفاقی می‌افتد. من از دیروز مانده‌ام که با این اشتباه دیگر به کجا باید اعتراض کنم؟

عزیزی تأکید کرد: دیشب در برنامه 90 هم اعلام کردم وقتی در بازی با پیکان اعتراض کردم دو جلسه محروم شدم، ولی حالا که حق‌مان ضایع شده چکار باید انجام دهیم؟ خواهش من از مهدی تاج و خصوصاً حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی این است که به این مسئله ورود کنند و لطف کنند یک امتیازمان را برگردانند یا بازی را تجدید کنند.

سرمربی سیاه‌جامگان افزود: می‌دانم شاید حرفم غیرمنطقی باشد، اما راهکاری مقابل پایمان بگذارند. آقای حسن‌زاده که احترام خاصی برایش قائل هستم، من را بدون احضار محروم کرد. هیچ مشکلی هم ندارم، ولی حالا که داور اشتباه کرده و حق‌مان ضایع شده، ما باید به کجا اعتراض کنیم؟

وی در ادامه گفت‌وگو با فارس، افزود: اگر توپی که سایپایی‌ها به تیر دروازه‌مان زدند، گل می‌شد با افتخار باخت را می‌پذیرفتیم، ولی وقتی به اشتباه داوری می‌بازیم،‌دیگر انگیزه‌ای نمی‌ماند. ما با بی‌زمینی،‌ بی‌پولی و با هزار بدبختی خودمان را آماده مسابقات می‌کنیم،‌ ولی این اتفاق می‌افتد.

عزیزی در خصوص اینکه آیا قرار است عنایتی به سیاه‌جامگان بیاید، گفت: واقعاً‌ این موضوع را نمی‌دانم ولی فکر می‌کنم باشگاه باید در این زمینه صحبت کند.

سرمربی سیاه‌جامگان همچنین در خصوص اینکه آیا سعید دقیقی از سیاه‌جامگان جدا شده است یا خیر، گفت: او دیگر در سیاه‌جامگان حضور ندارد.

وی در خصوص بازی آینده تیمش مقابل فولاد نیز گفت: تمام بازی‌هایمان سخت است و ما هدف‌گذاری کرده بودیم تیم‌های همسایه مثل پدیده، ماشین‌سازی، صبا و سایپا را به هر شکل ممکن شکست بدهیم، اما با این شرایط واقعاً‌کار برایمان سخت شده است. بازی با فولاد هم بسیار سخت است و باید به هر شکل ممکن امتیاز بگیریم. 

عزیزی در پایان در خصوص اینکه آیا سیاه‌جامگان در لیگ برتر می‌مانند، گفت: من اگر الان با قاطعیت بگویم که می‌مانیم و داور دوباره سر ما را ببرد، آن‌وقت چه جوابی باید بدهم؟ حتی یک نابینا هم دید که خلعتبری خطا کرده، ولی چطور آقای زرگر آن صحنه را گل گرفت، نمی‌دانم. بعد از صحنه گل هم جلسه شورای امنیت گذاشتند و جالب است که گل را قبول کردند. من از بازیکنان تیمم شنیدم چون خلعتبری جان مادرش را قسم خورده که توپ گل شده،‌ داور آن را قبول کرده است. مگر می‌شود که داور با قسم یک بازیکن گل را قبول کند یا تصمیم خود را برگرداند؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.